• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hvilke klinikker i Oslo området har gode skussmål

100xp

Meldem
Til dere som har satt dere godt inn i dette med hårtransplantasjon eller som har tatt hårtransplantasjon i Norge, hvilke klinikker/ leger anses som å være seriøse og profesjonelle i Oslo området? Hvilke burde man styre unna og hvorfor?

Ser Skandinavisk Hårinstitutt har blitt nevnt endel ganger på forumet her men hvem andre er verd å ta kontakt med. Er igang å planlegge en runde med konsultasjoner nå og jeg håper å få utført en HT før nyåret. Utlandet er ikke uaktuelt men i første omgang vil jeg se på hvilke muligheter som finnes i Norge og hvilke priser som kan forventes.

Fredrik - BHR Clinic

Anbefalt av AHLA
Jeg lar andre svare angående klinikker i Oslo-området.

Siden du også kan tenke deg operasjon i utlandet, vil jeg gjerne tipse deg om at vi tilbyr en gratis online konsultasjon. Du fyller inn opplysningene dine og laster opp bilder. Deretter får du en vurdering i samråd med Dr. Bisanga. Dette kan også være nyttig når du skal sammenligne klinikker hjemme. https://bhrclinic.com/online-consultation/

om785

Moderator
I Oslo har du masterklinikken, medicura og skandinavisk. Poseidon ble tvangsoppløst og masterklinikken har overtatt driften deres. Masterklinikken er vel også de det står mest negativt om her på forumet og google. Medicura vet jeg ikke mye om men et forum medlem er fornøyd med operasjon derfra. Emil fra skandinavisk lager gode hårlinjer og gjør store behandlinger på 1-4k+ grafts. Finnes erfaringer på forumet også, noen forum medlemmer har nylig operert og deler resultatet jevnlig. Masterklinikken hadde jeg holdt meg unna.

DelvisSkallet

Aktivt Medlem
Jeg er 4-5 måneder etter en HT fra skandinavisk-harinstitutt.

Fikk hjelp og veiledning fra første time, også hjelp til finansiering følte meg godt tatt vare på under hele forløpet, selv etter 5 måneder har jeg oppnådd synlig forbedring enda det tar 1 år før det endelige resultatet viser seg.

Er foreløpig meget fornøyd.

Jeg er snart 7 måned etter HT fra skandinavisk-hårinstitutt. Nå begynner det å fylle seg opp ...jeg begynner å bli ganske fornøy men det er ikke ferdig resultatet ennå =) skal dette noe bilde når det blir 7 mnd...planlegger 2 rundet for krone og evt touch opp hvor det trenges . Veldig fornøyd med behandling og oppfølging.

MortenOslo

Nytt Medlem
Jeg vil uten tvil anbefale Statera Clinic.
Jeg har gjort dette tre(!) ganger. I 2009 og 2011. Ikke veldig bra.
Så forventingene til en tredje gang hos Statera var egentlig ikke stor, men jeg skulle ønske de fantes i 2009. Nå har jeg tykkere hår enn jeg hadde i 1995.
Det er rimelig, til Norge å være, og super oppfølging. Pluss overraskende bra resultat.

C

ChristianLN

Hei,
Jeg har vært hos masterklinikken 2 ganger (1200 grafts og 1350 grafts) med 2 års mellomrom.

Jeg har ingenting å utsette på behandlingen eller resultatet. Leser at det er mye negativ omtale derfor jeg velger å legge igjen en kommentar.

Topp