• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Hvilken type finasteride burde jeg kjøpe?

Anexe

Nytt Medlem
Hei, er en mann på 24 som er i den tidlige fasen av hårtap. Har en legetime om to dager og håper på å få resept til Finasteride. Lurte bare på om det finnes billigere alternativer, søker jeg på "Propecia" nå finner jeg 1 mg tabletter 98stk på apotek1 for 2200kr.

Jeg ser at jeg kan få kjøpt Finasterid Actavis Tablett 5 mg 98stk til 353kr, men dette er noe man må dele opp i 1 mg og har helst ikke lyst til å gjøre det, men må vist leve med det hvis det ikke finnes noen andre alternativer.

Er det også noen stor forskjell på disse to? Hvorfor koster Propecia så mye mer? Mer effektivt eller?

Hei!
Selv brukte jeg finasteride for en tid tilbake, der mine var 5 mg. Å dele opp pillene er svært enkelt, da du får kjøpt en "pilleskiller" på apoteket. Jeg har ingen kunnskap om forskjellen mellom Actavis eller propecia, men selv brukte jeg som sagt 5mg.

I min dosering brukte jeg dog 1,25 mg, der pillen enkelt ble delt i 4.

Siste artikler

Forumstatistikk

Tråder
438
Medlemmer
1.529
Siste medlem
vaughns
Topp