• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Hvordan skaffe generisk finasterid?

N

Nuri

Klarte ikke å vente til jeg flyttet så jeg bestilte time hos Kjetil Guldbakke hos Oslo Hudlegesenter som andre på forumet her rekommenderte. Fikk resept for 5mg Finasterid for 1 år, gikk på Apoteket fikk en pakke kalt "Finasterid Actavis 5mg" (98 tabletter) og en pilledeler.

Det skal sies at legetimen er 1200,- + finasterid og pilledeleren ble på rundt 400-500kr husker ikke helt. Forhåpentligvis trenger jeg ikke betale 1200kr for å fornye resepten. Jeg skulle til sjekk igjen etter 1 år så vi får se.

Hilsen HM;)

N

Nuri

Hei, har du fått bra resultat av finasterid 5g( kan du dele erfaringen din med meg?
Mvh Nuri

Nye svar

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
421
Medlemmer
1.580
Siste medlem
johndoe95
Topp