• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Ingen andre kvinner her inne?

Finasteride

Supermoderator
Håper det kommer flere kvinner her som kan bidra med noe. Trist historie du forteller, men nå har du funnet noe som fungerer. Håper det fortsetter slik. Ikke bli gravid på Propecia / Proscar.

A

Anki

Hei!
Jeg mistet alt håret mitt da jeg var 19 år, og det er nå 16 år siden. Jøje meg, det var lenge Tror det må ha kommet mye medisiner på markedet siden den gang, for dere neste jeg ble tilbudt var kortison (både i tablettform og lokale injeksjoner i hodet som gjorde fryktelig vondt!!) og Fungoral.
Mitt hårtap har ingenting med hormoner å gjøre. Det som begynte med en alopecia areata ble til en totalis som nå er en litt diffus universalis som kommer og går.
Jeg har ingen forhåpninger om å få håret tilbake. Det som plager meg mest nå er at jeg har så stusselig med øyevipper, det er kjipt.
Har brukt parykk i 15 år nå, så regner meg som «superbruker» på det området.
Generelt så lever jeg meget godt med denne tilstanden, og det plager meg veldig lite i det daglige. Det er bare hår

Forumstatistikk

Tråder
426
Medlemmer
1.549
Siste medlem
Tyholt
Topp