• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

ISHRS fellow i Norge

huffbrim

Nytt Medlem
Ja, det kan være lovende.

Men jeg kjenner jeg blir skeptisk når jeg leser setninger som: "Prosessen er smertefri, da legen allerede har bedøvd pasienten som kan lese bok, eller se på film under den andre og tredje fasen."

Det er mye ruskete norsk på sidene deres, men kanskje det er fordi legen, Emil, er fra Sverige. https://cliniquebellevue.no/ansatte

Takk for posten, Ekorn. Hvor står det han er ISHR fellow? Det virker som det mest lovende stedet i Norge, ja.

huffbrim

Nytt Medlem
Dette var godt nytt, Ekorn!

Ser det er tre leger på klinikken: Dr. Emil George, Dr. Marwan Saifi og Dr. Martin Enger.

Marwan Saifi får rosende omtale:

Ekorn

Meldem
Men man skal alltid være oppmerksom på det som loves og avtales på forhånd med pris og stort antall grafts med mye tetthet, i forhold det man reelt får implantert på operasjonsdagen. Ta også hensyn til at mer enn 45 FU per cm. i de fleste tilfeller bare gir 20% overlevelse på hårsekkene, hvis blodforsyningen stoppes når det kuttes og implanteres for tett i hodebunnen.

Uansett om ISHRS member eller fellow, så stoler jeg mer på den listen til utenlandske leger i den linken under

Ekorn

Meldem
Sammensatt så er ISHRS Fellow med ABHRS sertifisering ikke noe enhver har.

En slik lege er iallefall et godt alternativ over Masterklinikken botched hair transplant og mye verdt et forsøk. Masterklinikken var iallefall beste alternativ her i landet. Jeg håper at Skandinavisk Hårinstitutt har mulighet å forandre noe på disse elendige hårtransplantasjoner i Norge.

Listen jeg postet over anbefalte leger fra Hårtapsnett har da ikke inkludert noen av de godkjente legene i tyskland, så en liste er alltid noe som kan oppdateres.

Topp