• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Kjøpe ekstra ethanol til rengjøring av dermaroller.

PåpasseligeOla

Nytt Medlem
Heisann. Jeg benytter en 1, 5 mm dermaroller en gang i uka. Dermarolleren kjøpte jeg fra Dermaspa, og det fulgte med en rense for dermarulleren.
Denne rensen var 95% ethanolbasert. Nå har rensen gått tom, hvor kan jeg kjøpe mer rens til dermarolleren? På forhånd takk for tilbakemelding.

• Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
    Heisann. Jeg benytter en 1, 5 mm dermaroller en gang i uka. Dermarolleren kjøpte jeg fra Dermaspa, og det fulgte med en rense for dermarulleren.
    Denne rensen var 95% ethanolbasert. Nå har rensen gått tom, hvor kan jeg kjøpe mer rens til dermarolleren? På forhånd takk for tilbakemelding.
    95% etanol er det samme som antibac på apoteket. Koster ca en hundrelapp for 750ml.

Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
    Antibacen er jo flytende, rensen som fulgte med dermarolleren er ikke det. Vil de da ha den samme rengjøringseffekten?
    Ja. Det er en egen antibac beregnet til desinfeksjon av utstyr. Denne er flytende. Da må man fylle litt av væsken i et lite kar/kopp. Nok til å dekke hodet til dermarollern og la den ligge i karet/koppen i 2 minutter.

Topp