• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Kløe i hodebunnen

FuzzyB

Nytt Medlem
Hei

Jeg har brukt Recrea Forte i 2.5 mnd. nå. etter første mnd. så begynte jeg å klø veldig og fikk prikker/utslett lignende i hodebunnen. Bør jeg slutte med Recrea og heller prøve minoxidil foam? Hørt at det ikke irriterer hodebunnen like mye som liniment. Kan jeg evt. kombinere Recrea forte med hydrokrotison uten at det motvirker minoxidil effekten?

Til dere som kjøper minox foam, hvilken selger bruker dere og har dere problemer med at det blir stoppet i tollen?

Jens86

Administrator
Hei!

Hvis kløen startet på grunn av Recrea Forte, så kan det hende du er allergisk mot noe av innholdet. Hvis jeg var deg så ville jeg ha prøvd skum ja - men dette selges ikke i Norge. Så da må du bestille fra eBay eller Amazon, og finne en selger som sender til Norge (kan være vanskelig).

Det virker generelt som skum-versjonen har mindre problemer og blir godt likt.

Jens86

Administrator
Tror ikke det er noen som selger dette fake, ettersom det et så billig produkt. Det er lenge siden jeg har kjøpt selv, men Monsterhotdeals var en bruker på eBay (mulig de er på Amazon også) som alltid fungerte tidligere.

Norse83

Nytt Medlem
Lurte på pris ang bestilling av minoxidill fra utlandet:

hva blir pris om enn bestiller feks forbruk for 1 eller 3 mnd? med di nye reglene der (350kr regelen er fjernet)

Er det ikke like greit å bare kjøpe her til lands nå?
Sparer enn så mye egentlig

Topp