• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Loniten/Oral minoksidil i Norge

Noen som har erfaring med å få tak i loniten i Norge? Har liten tro på at fastlegen min vil skrive ut resept på dette, og er sært få hudleger i lokalområdet. Noen som har prøvd å få resept på dette via feks nettlegetjenester som kry, nettlegevakt, etc, eller som bestilt fra utlandet med suksess?

Dumhet

Nytt Medlem
Noen som har erfaring med å få tak i loniten i Norge? Har liten tro på at fastlegen min vil skrive ut resept på dette, og er sært få hudleger i lokalområdet. Noen som har prøvd å få resept på dette via feks nettlegetjenester som kry, nettlegevakt, etc, eller som bestilt fra utlandet med suksess?
Har fått resept fra fastlegen etter at jeg hadde mast. Måtte sjekke blodtrykket ny og ne hos legen, men har alltid gått bra. Uhm - jeg anbefaler å bestille det fra utlandet, med tanke på at prisen her er så stivt.

Trenger du hjelp med det, er det bare å ta kontakt på innboks

Reidar

Meldem
Skrev tidligere post, hvor jeg også vet flere som skriver det ut i Norge. Håper gikk greit uansett.

Topp