• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Min erfaring med Medicura

Johannes99

Nytt Medlem
Hei alle sammen!
Opprettet bruker her for å dele min erfaring med Medicura.
Etter å ha vært i dialog med praktisk talt alle klinikker som tilbyr hårtransplantasjon i Norge, tok jeg kontakt med daglig leder, Geir. Jeg nærmet meg slutten av beslutningsprosessen og ønsket å høre mer om deres tilbud.

Under konsultasjonen fikk jeg også møte transplantasjonslege Tom Viken. De tok meg grundig gjennom deres tjenester og filosofi. Jeg har en betydelig økt blødningstendens, noe som stiller spesielle krav til inngrepet. I løpet av møtet ble jeg overbevist om at teamet hadde både kompetansen og viljen til å håndtere dette.

Geir-Ove Haugen, lege Tom Viken og plastikkirurg Ståle Buhagen fra Klinikk A samarbeidet med mitt sykehus for å finne den beste løsningen for en medisinsk hårtransplantasjon. Resultatet er at jeg nå har 3000 grafts, som skal bli til 6600 hårstrå. Dette hadde ikke vært mulig uten deres dedikasjon og samarbeid.

Jeg er så fornøyd med opplevelsen at jeg allerede har anbefalt dem til en venn, som rapporterer om ypperlig dialog og oppfølging.

Hvis du leter etter en partner som tilbyr hårtransplantasjon av medisinsk grad, som virkelig bryr seg om ditt beste og tilbyr direkte dialog med noen av de beste innen feltet vil jeg sterkt anbefale Medicura.

First time poster, ligger denne i feil tråd så er det bare å gi beskjed.

Topp