• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Min erfaring med minoxidil

Mann91

Nytt Medlem
Hei. Jeg er en mann på 27 år som begynte på minoxidil i oktober 2018. Har diffust hårtap og begynte å bli ganske tynn på toppen. Har bare brukt minoxidil foam, og brukt det 1 gang daglig (daglig dose en gang) om kvelden før jeg legger meg. Ikke opplevd noen bivirkninger. Her er noen bilder av min fremgang de første 13. ukene. Har fått en del vellushår, spesielt i hårfestet, vanskelig å se om det er kommet mer noen andre steder. På det første bildet er ikke håret helt tørt, men hadde ikke noen andre bilder fra den tiden.

okt.----------- Nov.--------Des.----------Jan.
9. Oktober.jpg16. November.jpg19. Desember.jpg8. Januar.jpg

A

Armando

Jeg blir kvalm av å høre minoxidil og recrea forte. Da jeg brukte det gikk det til helvete for min del. Men jeg har aldri hørt om foam versjonen. Hvordan påføres det? Blir det like klisete? Og gjør det huden tørr og full av kviser?

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
411
Medlemmer
1.561
Siste medlem
Tom91
Topp