• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å sjekke ut denne siden med anbefalt lesning, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Innleggene må godkjennes først. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Bilder Mine erfaringer med Recrea Forte (minoksidil), finasterid og ketokonazol

K

Kentern

Hei
Er det slik med minoksidil at man må fortsette kuren etter oppnådd ønsket resultat? evt. hvor lenge etter må man fortsette kuren for å ikke miste det man har oppnådd?

• Finasteride

Supermoderator
    Behandlingen varer livet ut, det er et medikament for å vedlikeholde håret eller få mer gjenvekst. Stopper du behandlingen vil du miste det du har fått.

SånnPasse86

Nytt Medlem
    Hei! Veldig nyttig tråd med masse god info :)

Jeg startet med Minoksidil i form av Recrea Forte 5% for tre dager siden, i væske-form. 1 ml om morgen og 1 ml om kvelden.

Jeg har ikke planer om å starte med finasteride i tillegg til minoksidil, så det blir spennende å se hvordan resultatet blir.

Et par raske spørsmål til de som har brukt Recrea Forte:

1. Hvor lenge shredder håret før dere merker at det vokser ut igjen?
    2. Hvor ofte bør man vaske håret når man bruker dette to ganger daglig?

Finasteride

Supermoderator
    1. Inviduelt, du kan oppleve flere sheddinger.
    2. Ved behov. Opplever du bivirkninger må du kanskje skrape hodebunnen 2 ganger daglig for å få bort flass. Anbefaler at du bytter til Foam hvis det skjer.

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
    472
    Medlemmer
    1.625
    Siste medlem
    Fiffi
    Topp