• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Minoxidil

• Trådstarter Sg
  • Startdato

Finasteride

Supermoderator
Ulempen med foamen er at man bruker kanskje litt mer. Aner ikke hva du bruker. Jeg brukte vel lotion på 3 uker, og foam på 2 uker. Sikkert overdosert, men føler det trengs såpass for å dekke alt.

Jag har samma problem! 1 flaska foam brukar jag på 2 veckor. Har oxå mycket hår så känns som jag måste få hela hårlinjen "våt" för att veta det tränger igenom. Köpte 12 mån foam kirkland för 3 mån sedan, redan brukt 6 mån supply :( Får väl beställa nytt..

Tycker även att minox foam är svår att dosera, ett mini tryck och det kommer ut en stor boll med foam. Men heldre det än kladdet med den vanliga Minox

Kostar att behålla håret,, tyvärr

Finasteride

Supermoderator
Foamen smelter også utrolig fort i varme, så det er ekstra viktig å skylde hendene i kaldt vann sånn at foamen ikke fester seg i hendene.

Ja märkt det, det rinner ned i pannan. Det är väl ingen risk för att det blir oönskad hårväxt i handflatan. Men visst vill man ju inte ha det på händerna onödigt länge.. Jag är noga med handvask efter Minox, har ju små barn och vill inte exponera dem för kemikalier..

Sg

Nytt Medlem
Da har jeg brukt minox i nesten 3 uker, og har begynt å shedde mye, kan dra med meg flere hårstrå om jeg drar fingrene gjennom håret. Skummelt. Håper gjennveksten begynner snart, ellers blir jeg bekymra.

Sg

Nytt Medlem
Har gått 3 dager uten minox nå, fordi jeg gikk tom og var litt sløv med å kjøpe ny. Kan dette påvirke resultatet?

Finasteride

Supermoderator
Nei lite sannsynlig, men du bør få tak i asap. Tar en sjelden gang 1-3 dagers pause når hodebunnen ikke orker mer minox og har aldri opplevd noen konsekvenser av det.

Sg

Nytt Medlem
Har nå gått på minox i 1 mnd og noen dager, og har fått masse små lyse vellushår på vikene, i tillegg stikker det ut masse vellushår og terminalhår langs hårlinjen. Ser positivt på det, og håper på at vellushårene har blitt sterke terminalhår osv om noen uker. Noen som har opplevd at vellushårene har blitt sterkere (terminal) ? Stoppet forresten opp med minox i 6 dager da jeg gikk tom, og var på ferie, så var litt sløv med å skaffe ny, men får ikke håpe det påvirker resultatet. Skal legge ut bilder etter uke 10 tenkte jeg, da jeg har troa på at det skal være synlige resultater da. Har i tillegg merket at jeg har fått mer skjeggvekst, en liten bonus.

Sg

Nytt Medlem
For de som har suksess med minox; fikk dere først vellushår for å så erfare at de ble sterke terminalhår? Har fått mye vellushår, og den gamle hårlinjen er tilbake, problemet er at jeg omtrent må bruke mikroskop for å se dem, da de er lyse og tynne. Men de har vokst lengre og lengre, så håper det snart skal bli "ekte" hår av de!

Jens86

Administrator
For de som har suksess med minox; fikk dere først vellushår for å så erfare at de ble sterke terminalhår? Har fått mye vellushår, og den gamle hårlinjen er tilbake, problemet er at jeg omtrent må bruke mikroskop for å se dem, da de er lyse og tynne. Men de har vokst lengre og lengre, så håper det snart skal bli "ekte" hår av de!
Hos meg har blir de tykkere, men ikke samme kvalitet som de "originale" hårene mine..

tim1986

Nytt Medlem
Har en 4 måneders kur rogain til salgs. Ekstra sterk. Var ikke noe for meg. Pris 350.betalt 90 og noe dollar for dette fra statene

Forumstatistikk

Tråder
426
Medlemmer
1.549
Siste medlem
Tyholt
Topp