• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Mitthartap.blogg.no

Er dette noe du kunne tenkt deg å vite mer om?

• Ja

Stemmer: 3 100,0%
  • Nei

Stemmer: 0 0,0%
  • Kan ta en titt

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    3

Håp

Nytt Medlem
Jeg har i lang tid vært på jakt etter informasjon som kan hjelpe meg, i min kamp mot hårtap. Så langt har jeg ikke funnet det helt store, men allikevel har noe vist seg å faktisk fungere. Allerede i slutten av 16-årene hadde jeg antydninger til viker. Det var helt nytt for meg og jeg hadde null erfaring og rutine på hva jeg kunne gjøre. Jeg har rukket å bli 22 år og er allikevel ung. Jeg har vært igjennom hårtransplantasjoner, brukt utallige midler for behandling av hårtap og har faktisk fått en del erfaringer som jeg ønsker å dele med dere som sliter med det samme problemet Jeg har begynt å skrive en blogg, Mitthartap.blogg.no hvor jeg enkelt og greit deler erfaringer fra min tid med hårtap. Jeg kommer med anbefalinger av produkter og håper dere kan komme med tips også til meg. Å lage en blogg er egentlig ikke min greie men har faktisk vist seg å være veldig gøy. Hårtap er noe vi alle skulle vært foruten og sammen kan vi finne en løsning på hvordan vi kan stoppe det.

Noen av temaene jeg vil diskutere er bland annet: Hårtansplantasjoner, klinikker, produkter som toppik, finasterid og mye mer. Kom gjerne med tilbakemeldinger når dere har tatt en titt og jeg vil svare fortløpende. Mange vil automatisk tenke at jeg er så ung og har ikke peiling. Jeg kan trygt forsikre dere om at jeg har mye erfaring å dele selv i ung alder. Nyttig informasjon som kan hjelpe både dere i startfasen av hårtap og dere som også har en del erfaringer fra det.

A

Anders Øystein

Hva synes du om Vivese Senso Duo?
Det hjalp meg meget men jeg ser litt informasjon om det.

Forumstatistikk

Tråder
426
Medlemmer
1.549
Siste medlem
Tyholt
Topp