• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Mitthartap.blogg.no

Håp

Nytt Medlem
Jeg har i lang tid vært på jakt etter informasjon som kan hjelpe meg, i min kamp mot hårtap . Så langt har jeg ikke funnet det helt store, men allikevel har noe vist seg å faktisk fungere. Allerede i slutten av 16-årene hadde jeg antydninger til viker. Det var helt nytt for meg og jeg hadde null erfaring og rutine på hva jeg kunne gjøre. Jeg har rukket å bli 22 år og er allikevel ung. Jeg har vært igjennom hårtransplantasjoner, brukt utallige midler for behandling av hårtap og har faktisk fått en del erfaringer som jeg ønsker å dele med dere som sliter med det samme problemet Jeg har begynt å skrive en blogg, Mitthartap.blogg.no hvor jeg enkelt og greit deler erfaringer fra min tid med hårtap. Jeg kommer med anbefalinger av produkter og håper dere kan komme med tips også til meg. Å lage en blogg er egentlig ikke min greie men har faktisk vist seg å være veldig gøy. Hårtap er noe vi alle skulle vært foruten og sammen kan vi finne en løsning på hvordan vi kan stoppe det.

Noen av temaene jeg vil diskutere er bland annet: Hårtansplantasjoner, klinikker, produkter som toppik, finasterid og mye mer. Kom gjerne med tilbakemeldinger når dere har tatt en titt og jeg vil svare fortløpende. Mange vil automatisk tenke at jeg er så ung og har ikke peiling. Jeg kan trygt forsikre dere om at jeg har mye erfaring å dele selv i ung alder. Nyttig informasjon som kan hjelpe både dere i startfasen av hårtap og dere som også har en del erfaringer fra det.
 

Håp

Nytt Medlem
Kjempe! Jeg er litt i nybegynner fasen her, så er små usikker hva hvordan det gjøres. Guide meg igjennom?
 

Finasteride

Supermoderator
Spennende blogg. Har ikke lest hele, men lurer på hvorfor du valgte å få utført 3 behandlinger hos Poseidon i utgangspunktet. Tror en mislykket behandling hadde vært nok til å skremme meg til utlandsgrensen og fått tak i en dyktig lege.

Blir spennende å følge bloggen din videre, men før- og etter bilder hadde jo virkelig satt prikken over i-en.

Lykke til med bloggen, blir spennende lesing fremover.
 

Håp

Nytt Medlem
Hyggelig å høre at du liker bloggen. forhåpentligvis skal jeg gå mer i detalj på behabdlingene ved en senere anledning. Det jeg kan si om det nå er følgende: 1 behandling tok jeg i 2011. 2 behandling tok jeg i 2013. Var veldig usikker på om jeg skulle ta kontakt med klinikken. Da jeg gjorde det krevde jeg at alt skulle være kostnadsfritt ( hadde trossalt nesten betalt 30 k første runde) selv da var jeg ikke storfornøyd, men forstod vel da at resultatet ikke ville bli noe særlig bedre.3 behandling (veldig liten med under 500 hår) var vel bare et siste desperat forsøk på å få noe noen ekstra hår så det ville se noe tettere ut. Hadde jeg måtte betalt ei krone ekstra, hadde dette ikke vært aktuelt. Når det kommer til bilder skal jeg få opp dette så fort som mulig.
 

Finasteride

Supermoderator
Men så er det ikke bare kroner men også grafts man betaler. Hadde operasjonen vært utført tettere i utgangspunktet hadde kanskje totalyielden vært høyere. Alt i alt ser resultatet greit ut nå, men fikk ikke til å klikke på begge bildene.
 

Topp