• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

NW3 til NW0 - hvordan gjøre det

kickass

Meldem
Hei,
For de som ikke har fått det med seg, så har en bruker på phg opprettet en blogg hvor han avslører hele sin protokoll på hvordan man kan gro hår på viker som er helt skallet. Det som er veldig bra med fremgangsmåten er at den er basert på forskning, og den er teoretisk fundamentert. Jeg vil anbefale alle å gå inn å sjekke bloggen. http://swisstemples.blogspot.com/
Om ikke annet, så er det lærerikt å lese om teoriene, om man er skeptisk.

Før:

Nå:
 

Jens86

Administrator
Bra. Håper dere som har bestilt kan legge ut noen bilder her. Jeg vet at "reglene" på PHG sier at bildene ikke skal deles rundt om kring, men det er helt idiotisk da dersom dette fungerer bra for alle, så er det jo bare positivt for PHG om de får publisitet.
 

gms

Nytt Medlem
Hva er det han egentlig har brukt? Vet det står i bloggen hans, men det er så mange medikamenter jeg aldri har hørt om.
Er liksom greia at man skal wounde, blocke pgd2, tilføre ekstra pge2 og i tillegg ta på noe i sammenheng med wounding for å aktivere noe celle-greier?
 

Jens86

Administrator
Mye å sette seg inn i :eek:

Jeg tar den "feige" veien, og venter og ser hvordan det går med dere som har bestilt dette.

Stor takk til dere som bruker tid og penger på å teste ut nye ting!! :)
 

gms

Nytt Medlem
Han skriver på ask.fm at han selv og mange andre på PHG tar castor oil (lakserolje) hver dag, og at mange har fått gode resultater. Noen her som har prøvd det før?
Hvis det har god effekt er det ihvertfall en veldig billig behandling, da det koster 150-ish pr flaske med 250mL, og de bruker 1-2mL hver dag.
Han skriver at oljen skal aktivere en av de fire PGED-greiene (har ikke satt meg helt inn i det).
 

kickass

Meldem
Det stemmer. Jeg tar det oral + med dmso. Det er viktig at det ikke er black castor oil. Fungerer bra for meg. En del tykkere hår og en del velous. Castor er veldig svakt ift. ekte pge2, men det er rimelig og lett å bruke. Det vil likevel ikke utgjøre de store forskjellene uten reduksjon av pgd2 og wounding. Jeg anbefaler å lese hva Swiss sier, og forsøke å følge fremgangsmåten.
 
D

Dimitriii

Noen som har noe oppdateringer angående dette? Virker jo som noe av det mest lovende og sunneste hittil.
 

Topp