• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Ny forumsoftware!

Jens86

Administrator
Gjester har nå tilgang til å poste i forumet, og opprette egne tråder. De vil ikke ha adgang til biblioteket, samt ikke ha mulighet til å se bilder og vedlegg i full størrelse :)

Håper dette fører til litt mer aktivitet!
 

Jens86

Administrator
Har klart å fucke opp fargevalgene rimelig greit her nå. Skulle bare gjøre et par endringer, så sklei alt helt ut :p

Tar nok litt tid å fikse opp i, og det kan hende (om mulig) at utseendet blir enda værre mens jeg prøver å ordne opp, så nå er en fin tid å lage dine egne custom fargevalg :D
 

Jens86

Administrator
Som dere kanskje har lagt merke til ligger det nå en ny rad øverst, med populære tråder (kun tråder med bilder i første post)

I tillegg ligger det en boks i venstre meny på hovedsiden av forumet som viser nye vedlegg. Foreløpig er det noen bugs i hvilke vedlegg som blir vist, men ordner med det nå.

Det er også en ny funksjon som skal gjøre det lettere å tagge tråder, nemlig [HASHTAG]#hashtags[/HASHTAG]! Nå kan man tagge emner mens man skriver. Disse taggene er samkjørt med de vanlige taggene (som du finner nederst på alle sidene). Trykker man på en tag vil man få opp alle tråder som er tagget med den tråden. Som F. Eks. [HASHTAG]#finasteride [/HASHTAG]
 
Sist redigert:

Jens86

Administrator
Det observante øyet har kanskje lagt merke til at det har blitt gjort noen små endringer i det siste. Forumet har blitt oppgradert til nyeste versjon (1.3), og det har blitt gjort enkelte endringer i designet. Hva synes dere? (y)/(n)?
 

Jens86

Administrator
Ny funksjon: Nyheter

Har satt opp en auotoposting med norske og utenlandske nyheter som omhandler hårtap og hårtransplantasjoner. Nyhetene blir postet i et eget forum. Foreløpig kommer ikke trådene opp under fanen "Nye innlegg" eller "Nye tråder" ettersom jeg er litt usikker på om det hadde blitt for mye. Derfor kan du nå se nyheter ved å trykke på "Nyheter fra media" i høyre meny:
rss.jpg

... eller ved å gå til forumet Nyheter fra media
 

Link

Aktivt Medlem
Det er fortsatt reklame for registrerte brukere, men det er så lite forstyrrende at det er bare greit at vi kan støtte nettstedet ved at reklamen vises.

Jeg bruker Adblock Plus, en utvidelse i Firefox som blokkerer reklame. En grei løsning jeg fant var å klikke på ikonet til Adblock Plus og velge å slå det av kun for alopeci.info.

Med det samme vil jeg pirke om at brukere som DGB står som "Meldem."
 

Jens86

Administrator
Hei, takk for tilbakemelding @Link

Har oppdatert forumet denne uka, og gjort noen endringer. Skal fjerne alle reklame for registerte brukere, har det bare på sånn at jeg får sett det selv (latskap, i know).

Vil gjerne ha tilbakemelding på hva dere vil ha i sidemenyen - >
Nye poster?
Relaterte tråder?
Nye vedlegg?
Tilfeldige vedlegg?
 

Topp