• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Ny med dermaroller

Hårsekk1

Nytt Medlem
Er på min tredje uke med dermaroller. Har brukt minoxidil i ett år med god effekt. Men da effekten plutselig ble slutt i høst, og jeg sakte gikk tilbake ville jeg begynne mer dermaroller. Roller 1 gang i uken med 0.5 mm. Kjøpt anbefalt roller fra nettet til dette. Skal nok opp på 1.5 mm etterhvert. Må bli litt varm først

jeg har ikke noen steder hvor jeg er helt bar men begynner å bli bra tynn fra kronen og nedover i midten. Jeg opplever at dermaroller gjør mye vondere i vikene enn oppå hodet btw. Noen enig? Kanskje huden er tynnere. Oppe på hode føles det nesten bare ut som det klør litt. Tar5% minox morgen og kveld. Venter ca. 20 timer med minox etter dermaroller.
Så til spørsmålet. Jeg opplever at jeg river med veldig mye hår på toppen med dermaroller? Andre som opplever det samme? Gjør det rolig. Kun en retning om gangen. Løfter den forsiktig og gjør det alltid etter dusj. Prøver liksom å spare på de hårene jeg har. Hehe

Topp