• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Påføring

Hei, jeg har brukt recrea forte nå i nærmere ett år og går bare på 1. Vgs. Da jeg påfører på morgen pleier jeg å dusje ca en halvtime etter jeg har påført, altså da det føles tørt ut hverfall. Men såklart har jeg dårlig tid noen ganger så det blir ikke alltid helt tørt. Jeg gjør dette fordi håret mitt og hodebunnen min blir veldig ukomfortabel og får et slags belegg. Gjør det noe å dusje ca en halvtime etter påføringen?

CarlEdmunds

Nytt Medlem
Tack. Jag har precis börjat. Och jag började oroa mig för att jag inte fick de resultat jag ville ha. Jag har inte rådfrågat någon och bestämt att 30-40 minuter är normalt. Du måste bara ge det mer tid... Tack !

Hairoic

Nytt Medlem
Tack. Jag har precis börjat. Och jag började oroa mig för att jag inte fick de resultat jag ville ha. Jag har inte rådfrågat någon och bestämt att 30-40 minuter är normalt. Du måste bara ge det mer tid... Tack !
Du har selv bestemt at 30-40 minutter er normalt..!?
Hvis du bruker skum-versjonen, så er det nok..

Topp