• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Poseidon eller Masterklinikken anno 2019

Ekorn

Nytt Medlem
Har googlet noe og funnet ut at det har vært endel overgang av personell fra Poseidon til Masterklinikken, der Poseidon har skiftet ut noen eiere og leger.

Legene og helsepersonell til begge klinikkene er tilsynelatende av utenlansk opprinnelse feks. Tyrkia eller Hellas. Mange hårtransplantasjoner som i tyskland og i Norge blir for det meste utført av sånne. De har sikkert god trening på det de gjør, men har de gyldig Norsk autorisasjon som leger og sykepleiere?

Jeg er frustrert og vet ikke hva jeg skal velge. Poseidon gir god pris, men Masterklinikken gjør inntrykk av å være best på markedet. Er det noen som har erfaringer fra Poseidon, ikke erfaringer fra år tilbake, men nylige erfaringer etter at noe personal gikk over fra Poseidon til Masterklinikken?

• Ekorn

Nytt Medlem
    Masterklinikken definerer det stor behandling når de skal overflytte 1100-1500 hår, mens Poseidon tar kr.30000.- for samme jobben. Hva burde jeg gå for?

qwerty

Nytt Medlem
    Jeg har vært på konsultasjon på Masterklinikken. Jeg har også lest mye. Føler rett og slett at man bør til utlandet hvis man vil ha et godt resultat. Masterklinikken kan sikkert få til et OK resultat, men har lest av flere at det ikke har blitt som de ønsker. Så jeg er meget skeptisk dessverre! :/

Topp