Hei
@Ekorn ,
@qwerty ,
@amiram og dere andre! Jeg leser her at det debatteres vedrørende hvilke klinikker som er gode og dårlige.
Først og fremst vil jeg si at jeg representerer den klinikken i Vancouver som
@Ekorn her nevner. Det vil si Hasson and Wong. Vi har agenter og Country Managere representert over hele verden. I europa har vi agenter / Country Managere i sør, mellom, UK og nord Europa. Jeg representerer Skandinavia.
Jeg har ikke lyst til å snakke nedsettende om spesifikke navn da det har ingen hensikt.
Det som er viktig å vite når en er på jakt etter best mulig
hårtransplantasjon ut i fra et budsjett er følgende:
- 1) Vil det bli naturlig? Vil det se ut som en hårtransplantasjon fra 1 meters avstand eller vil en ikke kunne se det med mindre en vet hva en skal se etter.
- 2) Hvor stort er omfanget? Er det viker, fremre parti, halvparten av toppen, er det hele toppen, Er det snakk om sidehår?
- 3) Hvor mange hår/hårsekker trenger du? Husk at du kan regne antall hår/hårsekker ut i fra antall kvadrat centimeter som trengs å økes i tetthet. Eksempel: Er det snakk om fremre del av hode der det meste er mistet så kan vi si at dette området kan være i størrelsesorden 80-100 kvadratcentimeter.
Hvis du da får 3000 hårsekker der du har et snitt på 2 hår per hårsekk så vil dette gi deg mellom 35-45 hårsekker per kvadratcentimeter. Ofte har du litt hår igjen i området så 10 + 35 hårsekker per kvadratcentimeter vil gi deg en bra tetthe. Da du var tenåring hadde du på det meste mellom 80-120 hårsekker. (Dette tenåringshåret er ekstra tjukkt).
For å oppnå en illusjon av god hårtetthet så trengs det minimum en tetthet på 30 hårsekker per kvadratcentimeter. Du vil normalt ikke se at du har mistet noe hår før du kommer ned i 25-40 hårsekker per kvadratcentimeter. Avhengig av hårkvalitet, tykkelse på hårene, hvor tett de satt i utgangspunktet med mer.
Så selv om en person mister fra et nivå på 100 hårsekker til 40- 60 hårsekker per kvadratcentimeter som veldi mange gjør. 95-99% gjennom livet, så vil du ikke kunne se at de har mistet. En lege/spesialist må i så fall vurdere dette.
- 4) Hva betaler du for? Kvalitet eller et dekke av hår? Er det en sammenheng mellom kvalitet og pris mon tro på verdens beste klinikker? Her kommer noe av det viktigste: VELDIG FÅ klinikker klarer å designe og bygge opp en høy tetthet. Dårlige klinikker klarer sjelden noe mer en 30 hårsekker per cm2, gode klinkker klarer 30-45 h/cm2, meget gode klinikker klarer 45-60 h/ cm2 og de aller beste klarer 60 -100 hårsekker per cm2. Et ytterst knippe klarer 80-100cm2.
- 5) Hvordan er servicen,tilbyr klinikken andre tjenester enn hårtransplantasjon? Da er det stor grunn til å være meget skeptisk.
- 6) Hvordan er tilbakemeldingene fra kundene?Reiser de inn fra hele verden? Hvor går de største kjendisene i verden? For jeg vil jo tro at kun det beste er godt nok for dem, da de blir eksponert for media hele tiden.
Dette er spørsmål som jeg ber hver og en av dere som vurderer hårtransplantasjon og gjøre en grundig research på. Det er 1000vis av klinkker der ute. Og grunnen er enkel. Hårtransplantasjon er noe av det mest lukrative businessen mht mannlige kunder. Det er stor konkurranse men også mange kunder der ute.
Jeg representerer Hasson and Wong fordi jeg kun kan stå for dette ved å hjelpe andre ved å gi dem det beste som er på markedet.
Hvis det tilsa at det fantes noe bedre så vil jeg forlate Hasson and Wong da jeg kan ikke stå inne for å levere løsninger som ikke er i topp klasse.
For spørsmål og gratis vurdering av deg fra Hasson and Wong så kan du enten kontakte:
info@hassonandwong.com
fylle ut gratis konsultasjon her :
https://hassonandwong.com/hair-transplant-consultation/
eller du kan kontakte meg direkte på
thomas@hassonandwong.com
så kan vi sette opp en telefonsamtale eventuellt
Ønsker dere en fin dag!
Mvh,
Thomas