• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Private meldinger blir skrudd av

Jens86

Administrator
Hei,

Jeg skrur av muligheten til å sende private meldinger i morgen. Grunnen er at det blir sendt veldig mye meldinger, og så og si alle meldingene som blir sendt er av allmenn interesse. Forumet trenger innhold, så derfor vil dette bli gjort.

Dersom folk er veldig uenige i dette si ifra her så kan det revurderes :cool:

• Baker1986

Meldem
    Støtter det inntil videre, men når det blir nok folk til at det er nødvendig med PM for å holde orden i trådene bør det skrus på igjen.

Finasteride

Supermoderator
    F.eks frakt/toll utlandet-tråden, der kan det være greit å spørre folk på PM hvis man lurer på noe ekstra istedenfor å lage helt ny tråd. Tenkte ikke på det før :)

Jens86

Administrator
    Finasteride skrev:
    F.eks frakt/toll utlandet-tråden, der kan det være greit å spørre folk på PM hvis man lurer på noe ekstra istedenfor å lage helt ny tråd. Tenkte ikke på det før :)
    Hva er det man skal spørre om der som ikke egner seg for offentligheten? Og man lager ikke en ny tråd med mindre det ikke finnes noe liknende (f.eks. ang renheten til RU fra OC, det spør man om i RU-tråden). Om det ikke finnes en tilsvarende tråd oppretter man en, da det sikkert er allmenn interesse for det.

Finasteride

Supermoderator
    Ja selvfølgelig, men å lage en egen tråd om leveringstider ved forskjellige fraktmetoder blir vel litt unøvendig. Content kan bli en liten fiende hvis man må gjennomsøke mye "søppel" for å finne frem til det man vil ha svar på ;P Det er ikke meningen å hemmelighetsstemple noe som var tanken bak. Ellers er jeg som tidligere fortsatt enig i at all diskusjon relatert til forumet hører hjemme i poster. Men det var bare min mening da og jeg måtte nesten svare siden det kritiske spørsmåltegnet til @Jens86 dukket opp :)

Jens86

Administrator
    Vi er egentlig helt enige @Finasteride ;) Leveringstider kan selvfølgelig diskuteres i tråden om frakt og toll fra utlandet. Men renhet og alt annet bør tas i andre tråder mener nå jeg i allefall. :)

OT: Det var et stort spam-angrep her i natt. Våknet opp til 233 nye tråder, alle med linker til online-apotek!

Topp