• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Bilder Produktanbefaling

Jens86

Administrator
Kjøpte en pakke med define instant volume powder i dag. Har lenge slitt med å style det noe pistrete håret mitt. Saltvannspray har fungert til en viss grad, men gitt for lite hold. Dette produktet var sykt bra for min del - gir hold, volum og håret ser tørt og friskt ut. Kostet 89 kr for en liiiiten pakke, men ser for meg den er drøy i bruk.

Nå har jeg aldri brukt toppik, men ser for meg at dette fungerer som en toppik lite (y)

Her er noen bilder. PS define sine produkter får man som regel kjøpt i de fleste matbutikker.
20140314_182217.jpg 20140314_182221.jpg 20140314_182225.jpg 20140314_182303.jpg

Sist redigert:

Jens86

Administrator
Trenger ikke voks! Problemet jeg har hatt med voks er at hårstråebe klistrer seg sammen og da ser håret tynnere ut. På bildene over bruker jeg kun powderet og hårføner, ingen voks. Prøvd uten hårføner i dag, ble like bra.

Toshiba

Nytt Medlem
Prøvde pudderet for første gang nå. Føler jeg gikk fra NW 2 til NW 0 omtrent! :D
Har aldri noensinne hatt så mye volum i håret før, er storfornøyd! Ser ut som jeg har mye, mye mer hår.
Prøvde først å drysse pulveret ut i håret, men det endte med at det satt seg fast litt hvit i hodebunnen, så tok heller å helte litt i hendene og fordelte det utover håret.
Takk, @Jens86. Dette produktet anbefales fra meg også!
Nå skal jeg ut å se Champions League i Bergen by, uten å bekymre meg for håret!

Jens86

Administrator
@Toshiba hvor kjøpte du dette? Har rotet bort min, og vært innom Rema, Rimi, Kiwi og Joker - ingen har det. Selv den samme Rema butikken som jeg kjøpte dette hos sist har det ikke lenger.

PlsGiefHair

Nytt Medlem
Hei! Snublet over denne gamle tråden, og ble litt gira! Forsøkte å lete etter pulveret på nettet, min virker som det kanskje ikke produseres lenger?

Har dere eventuelt funnet noe tilsvarende som dere bruker? :)

Jens86

Administrator
Hei! Snublet over denne gamle tråden, og ble litt gira! Forsøkte å lete etter pulveret på nettet, min virker som det kanskje ikke produseres lenger?

Har dere eventuelt funnet noe tilsvarende som dere bruker? :)
Det er helt riktig, det produseres ikke lenger. Men jeg har prøvd forskjellige versjoner i etterkant, og alle er "helt" like. Bruker det fortsatt, funker veldig bra. Håret får volum, kan formes uten at det blir fett/klissete. Håret blir dog ganske "sammensveisa", så om du bruker kam/børste når du styler det så bør du gjøre dette før du har i pulveret. Men du lærer deg raskt hva som funker best for deg :)

Det @Christoffer linker til funker sikkert som alle de andre :)

PlsGiefHair

Nytt Medlem
Kult! Takk for svar :) Bestilte fra linken over for en stund sida; men viste seg at Trondheim hadde byttet ut postnumrene sine, så kom aldri frem (n) Forsøker igjen snart! :)

Takk for en fin side for øvrig, forresten! Mye nyttig informasjon her! Har selv begynt med de tre store nå, så får vi se hvordan det går :D

tjorven

Nytt Medlem
Er det denne ?

Edit:
Dette var ikke det samme.
Noen som har et tips til et lignende pulver som trådstarter viser til ?

Sist redigert:

Topp