• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Propecia bivirkninger

Christoffer

Nytt Medlem
Er på min 16 dag med 1mg Propecia fra Merck. Den første uken merket jeg ikke noe som helst, men på dag 9-10 hadde jeg ganske mye lavere libido enn tidligere. Ereksjonene var ikke heller som før, ikke like intense. Utover det så har jeg ikke lagt merke til noe annet. Kanskje en liten endring i kroppslukt, men det har ingen betydning. Har forstått at det er mange som opplever det samme. Er dette bivirkninger som pleier å gå over? Må kroppen vende seg til lavere verdier av DHT ? Jeg unngår bevisst amerikanske og engelske forum.
 

Jens86

Administrator
Det er ekstremt få som merker bivirkninger. Og bivirkningene vil forsvinne når/dersom du slutter. Men du mener om de forsvinner når de først har kommet? For meg gjorde de det (det vil si, jeg måtte prøve finasterid 3 ganger før jeg ikke kjente noen bivirkninger)
 

Christoffer

Nytt Medlem
Ja, bivirkningene dukket opp såpass tidlig, så tenkte kanskje det var noe som gikk over av seg selv? Opplever bare lavere libido, og litt svakere ereksjon, som sagt. Det er ikke helt dødt. Kan du fortelle litt om hva du opplevde, Jens?
 

Topp