• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

PRP-behandling

Nordpolen

Nytt Medlem
Jeg (kvinne) har time på Herreklinikken i mai for PRP (etter hva jeg forstår er det både konsultasjon og første behandling, om det da ikke viser seg at jeg ikke er en god kandidat.) Jeg nevnte det i en annen tråd men ville ikke kuppe trådstarters tråd!

Jeg fikk spørsmål om pris i den andre tråden: Det koster nå 5000 per behandling. Jeg tror man begynner med kanskje tre behandlinger over tre måneder, og så om venter ett år eller mer før man gjør det igjen. Ja, mye penger, og utenfor "hårtapsmiljøet" tror jeg folk synes det er bananas, men jeg er klar for å gjøre noe med mitt hårtap . Etter hva jeg leser har det en ca. 70% suksessrate, så jeg håper at jeg er blant de heldige. (Bruker også minoxidil og finasterid .)

Jeg valgte Herreklinikken fordi en lege nevnte at hen hadde en venninne som hadde vært der og vært fornøyd, og mente de var bedre enn Aleris. (Herreklinikken skal skifte navn i løpet av de neste månedene, tror da navnet vil bedre reflektere at de også har kvinnelige pasienter hehe.) De bruker en nerveblokkade så det skal ikke være smertefullt. Jeg er veldig spent!

Noen av dere som har erfaring med PRP fra Herreklinikken eller andre steder??

Topp