• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Recra forte og vektøkning

Erling777

Nytt Medlem
Hei.
Noen av dere som har merket vektøkning når dere startet med recrea forte og finasterid ?

Alltid vært slank, men siste mnd har jeg fått kulemage. Om dette er luft, vann som binder seg eller fett aner jeg ikke, men ser tydelig at det har skjedd endring på magen. Spennende å høre om flere har opplevd noe lignende

Ekorn

Meldem
Jeg gikk opp fra 71 kg. til 73.8 gjennom de 3.5 månedene jeg brukte Recrea Forte. Sluttet med dette, da jeg er allergisk mot innholdsstoffene, og fikk kontakt eksem. Det positive er at jeg brukte middelet kun som profylakse uten at jeg scorer noe på NW skalaen. Det sies at Minoxidil holder på saltet og dermed blir det væskeansamling i kroppen. 1 uke etter jeg sluttet droppet vekten ned til normalen.

DHT er et viktig hormon til forskjellige cellestoffskifter, slik at hemming av dette kan gi lav forbrenning.

Topp