• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Recrea Forte gir meg fettere hår

Månemannen

Nytt Medlem
Hei! Er en 18 år gammel gutt fra Bergen som har slitt med hårtap siden jeg var 16. Jeg har ganske store viker, og håret på toppen er så tynt at det er en begynnende måne. Jeg kjøpte Recrea Forte for ikke så lenge siden for å teste det ut og fant da ut at det ga meg fett hår som gjør at det ser tynnere ut. Er skumversjonen av Rogaine et bedre alternativ for meg med tanke på dette, eller er det noe annet jeg kan gjøre for å unngå fett hår? Er også usikker på om jeg kan bruke minoxidil, ettersom det står på pakken at det ikke skal brukes på områder med rødhet eller sår. Dette er et problem for meg ettersom jeg sliter med mye rødhet og kviser på hodebunnen, spesielt i måneområdet.

Jens86

Administrator
Hei! Jeg har testet begge, og skum er nok bedre for deg da. Jeg får litt fett hår selv av flytende versjon, men bruker det kun om kvelden så er ikke noe problem.

Forumstatistikk

Tråder
374
Medlemmer
1.474
Siste medlem
leglendor
Topp