• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Jens86

Administrator
Kjøp Recrea Forte her!

Recrea Forte er et legemiddel som forebygger håravfall og stimulerer nå hårvekst hos personer som lider av arvelig håravfall (alopecia androgenica). Preparatet inneholder virkestoffet minoksidil, et godt dokumentert og velprøvd virkemiddel som gir en positiv effekt hos 4 av 5 personer.

Preparatet selges reseptfritt på apoteket, så man trenger ikke å ta kontakt med lege for å prøve det. Recrea Forte fungerer best for personer enten har små hårløse områder, har tynt hårfeste, eller nylig har mistet hår i løp av nokså kort tid, og har en lavere sjanse for å gi et godt resultat hos personer som har større områder uten hår.

Virkestoffet minoksidil er også ett av svært få produkter som også fungerer godt for kvinner som sliter med tynt hår eller hårtap.

I Norge selges Recrea Forte som et liniment, altså et tyntflytende stoff som skal smøres direkte på...
Fortsett å lese...

Sist redigert:
S

Skjegg

Hei, er det noen som har noen erfaringer med minoksidil og skjegg? Altså å bruke det for å få økt skjeggvekst?

Baggins

Nytt Medlem
Det sies at recrea forte skal påføres 2 ganger daglig. Kan dette eventuelt reduseres til 1 gang daglig etter 3 mnder?
Jeg brukte Recrea Forte kun morgen i et drøyt års tid, fungerte bra. En annen fordel er at man ikke fikk bivirkning av at man gnir stoffet inn i puta om kvelden og risikerer forsterket hårvekst på øreflipper og annet som får kontakt med stoffet.

Måtte dessverre slutte med midlet da hodebunnen ble for irritert, også med en dose om dagen.

A

Azad

Hei. Er en gutt på 17 og et halvt år her. må først og fremst skrive. dette er en veldig ryddig og fin artikkel tusen takk, jeg har ikke merket noe hårtap men har mistet hår på en av vikene mine. vill ikke si den er veldig stor men den er synlig i hvert fall da jeg har kort hår og jeg liker å holde det kort. Kan jeg bruke minoxiodil da. Om jeg får tilbake håret på den viken. Kan jeg stoppe å bruke produktet eller er dette en langtidskontrakt på hele livet som jeg signer up til da jeg først begynner på det?.

A

Anni

Hei! Jeg har vært igjennom cellegiftbehandling og 6 måneder etter er enda håret veldig tynt på toppen. Kan dette hjelpe? Eller er det skadelig?

Topp