• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Recrea Forte og finasterid

  • Trådstarter Gutt94
  • Startdato
G

Gutt94

Det kan hende at håret ditt suger til seg minoxidilen. Du kan teste med en dråpeteller i stedet for sprayen. Dråpeteller er det som blir levert som standard på Kirkland sin minox .



Jeg har testet skum selv, men likte det ikke, men mange her på forumet liker det bedre enn liniment og mener det er mildere mot hodebunnen.

Har erfart noe sånt? At minoxidilen fungerer og man ikke har noe håravfall når håret er kort, men med engang håret blir langt så blir det plutselig mye håravfall?

Hvordan står det til med håret ditt?

Bruker du recrea forte? Gir det deg mye flass og "ekkel" hodebunn? Fordi jeg føler at når håret blir langt at hodebunnen er full flass.
 

Jens86

Administrator
Har erfart noe sånt? At minoxidilen fungerer og man ikke har noe håravfall når håret er kort, men med engang håret blir langt så blir det plutselig mye håravfall?
Har ikke erfart det selv, nei.

Hvordan står det til med håret ditt?
Bra, se egen tråd.

Bruker du recrea forte? Gir det deg mye flass og "ekkel" hodebunn? Fordi jeg føler at når håret blir langt at hodebunnen er full flass.
Jeg bruker Recrea Forte akkurat nå, pleier å bruke Kirkland, men lenge siden jeg har bestilt. Hodebunnen blir litt rar av det ja, men jeg bruker det bare om kvelden.
 

Finasteride

Supermoderator
jeg bestilte minoxidil på ebay for første gang nå hos MonsterHotDeals, ser ut som pakken har blitt stoppet i tollen? tok kun 6 dager fra usa til norge, oslo. Så har pakken ligget i oslo i 12 dager nå.

http://www.ebaystores.com/MonsterHotDeals
Har du en oppdatering her? Skal myndighetene bestemme om vi skal beholde håret? Er ikke akkurat alternativer tilgjenngelig i Norge heller om det er skumversjonen du har bestilt.
 
G

Gutt94

Har ikke erfart det selv, nei.



Bra, se egen tråd.



Jeg bruker Recrea Forte akkurat nå, pleier å bruke Kirkland, men lenge siden jeg har bestilt. Hodebunnen blir litt rar av det ja, men jeg bruker det bare om kvelden.

Hvilket tråd skal jeg se? Jeg
Vil gjerne se på det
 
F

frmann1

lucky you :)

har enda ikke fått min, har ligget i oslo i over 2 uker.
tap prosjekt dette her. godt at myndighetene passer på at vi ikke får hår.
er så rart, leser at folk bestiller 6-12 mnd forbruk, jeg bestilte kun 2 skumflasker...er så bingo dette her.
 

Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
lucky you :)

har enda ikke fått min, har ligget i oslo i over 2 uker.
tap prosjekt dette her. godt at myndighetene passer på at vi ikke får hår.
er så rart, leser at folk bestiller 6-12 mnd forbruk, jeg bestilte kun 2 skumflasker...er så bingo dette her.
Er dette første gang du bestilte minox fra eBay ? Jeg vet ikke om det er flere her på forumet som har opplevd dette. Det er iværtfall veldig strengt av tollerne å stoppe forsendelsen din
 

Topp