• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Recrea forte

Vk89

Meldem
Det er vell anbefalt å bruke en halvfull av det lokket som følger med, men dette er bare ved bruk på toppen av hodet. Selv bruker jeg en del mer pga viker. Fungoral inneholder keto ja. Er det minox og keto du bruker nå ?
Okei, da vet jeg det. Har bare brukt og ta litt i handa og smøre på. Så dette vil fungere på viker også?
Ja det er minox og fungoral jeg bruker, pluss en spesial sjampo.

Sist redigert:
Det vil fungere på viker også. Det står på forpakningen at det kun skal brukes på kronen. Det er fordi det er der testene er blitt gjort. Du er godt i gang med å forebygge hårtapet ditt nå med minox, fungoral og spesial sjampo. Så får vi håpe at noe nytt uten bivirkninger vil bli lansert som du kan bruke i tillegg:)

Vk89

Meldem
Det vil fungere på viker også. Det står på forpakningen at det kun skal brukes på kronen. Det er fordi det er der testene er blitt gjort. Du er godt i gang med å forebygge hårtapet ditt nå med minox, fungoral og spesial sjampo. Så får vi håpe at noe nytt uten bivirkninger vil bli lansert som du kan bruke i tillegg:)
Ja får håpe det :)
Nå finnes det sikkert masse "spesial sjampoer" på markedet,
men den jeg har nå, har jeg brukt i et par år nå og har hvert veldig fornøyd med den.

har ikke lagt merke til noe bivirkninger ved bruk av minox enda hvertfall, men nå vet jeg ikke om det finnes så mye bivirkninger ved bruk av dette produktet?

Hvilken shampo bruker du? Det finnes ikke mye bivirkninger av minox nei. Ellers har jeg nyheter til deg angående Brotzu! Siste rykter sier den vil bli lansert ila oktober. Det sies også at forventet resultat er dårligere enn komboen minox og fin. Og at det ikke er noen vits å bruke alle 3. Jeg synes fortsatt man bør vente litt før man drar konklusjoner.

Vk89

Meldem
Hvilken shampo bruker du? Det finnes ikke mye bivirkninger av minox nei. Ellers har jeg nyheter til deg angående Brotzu! Siste rykter sier den vil bli lansert ila oktober. Det sies også at forventet resultat er dårligere enn komboen minox og fin. Og at det ikke er noen vits å bruke alle 3. Jeg synes fortsatt man bør vente litt før man drar konklusjoner.
Okei det er bra og høre.
Kjedelig og høre angående resultatet da, men får ikke håpe at det stemmer.

Jeg bruker både sjampo og balsamen:

https://www.blush.no/product/827527/haarpleie/shampoo/redken-cerafill-retaliate-shampoo?gclid=EAIaIQobChMIm4WCobv73AIVyuAYCh3WHgW0EAQYAiABEgJ2XfD_BwE&gclsrc=aw.ds#

https://www.blush.no/product/827529/haarpleie/balsam/haar-og-hodebunn/haartap/redken-cerafill-retaliate-balsam-245ml#

Sist redigert:

Nye svar

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
421
Medlemmer
1.580
Siste medlem
johndoe95
Topp