• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Recrea Forte

Anonym675

Nytt Medlem
Hei jeg er 17 år gammel gutt og brukte recrea forte for noen måneder siden jeg startet å miste mye mer hår så jeg sluttet å bruke det siden da har jeg ikke brukt det, det håret jeg mistet under behandlingen har ikke grodd tilbake er dette permanent skadet? Eller er det noen produkter jeg kan bruke for å få håret mitt til å være sånn det var før behandlingen. Takk.

Jens86

Administrator
Hei @Anonym675

Det at du mister mer hår når du bruker Recrea Forte, er bare et tegn på at det virker. Så da gjelder det bare å bite tennene sammen og fortsette noen måneder til!

Anonym675

Nytt Medlem
Hei @Anonym675

Det at du mister mer hår når du bruker Recrea Forte, er bare et tegn på at det virker. Så da gjelder det bare å bite tennene sammen og fortsette noen måneder til!
Det som er da er at jeg sluttet og bruke det for noen måneder siden kanskje 3-5 måneder siden og jeg shava hodet mitt og det håret jeg hadde før jeg startet med behandlingen har ikke grodd tilbake det jeg spør om da er om det er permanent skadet eller ikke. Kommer jeg til å få tilbake det gamle håret mitt eller ikke der jeg brukte recrea forte på hode bunnen min er der håret ikke har grodd tilbake så er det noen produkter jeg kan bruke for å få det tilbake eller er det skadet permanent?

Topp