• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

RU 58841

Mons79

Meldem
Er det noen som har prøvd RU 58841? Dette skal være et effektivt spray for håret so m senker DHT .
Ikke funnet dette i norge.
Er det noen seriøse nettsider som selger dette fra utlandet?

Mons79

Meldem
Du spør meg ja ;)
Jeg har begynt å bruke spray i tillegg til finasterid tabletter.
Blander noen tabletter inn i minoxdilsprayen.
Har da trappet litt ned på finasterid tablettene

Denne Ru sprayen virker som ikke er mye i bruk i utlandet, det er vel ikke lovlig i Norge heller

Reidar

Meldem
Er det noen som har prøvd RU 58841? Dette skal være et effektivt spray for håret so m senker DHT.
Ikke funnet dette i norge.
Er det noen seriøse nettsider som selger dette fra utlandet?
Ru58841 funksjon er å binde seg til den androgen reseptoren på hårsekkene slik at andre hormoner ikke kan binde seg og ødelegge hårsekkene. Jeg vil fraråde deg å kjøpe medisiner som ikke er gått gjennom godkjenning, slik som RU. Jeg kjøpte selv fra anagenica 2 år tilbake men fikk bivirkninger. Tror noe av Ru58841 har gått inn i blodbanen og forårsaket brystsmerter og skarpe smerter i øyet. Om du skal ha lignende mekanismer som Ru58841 burde du enten få kjøpt deg Clascoterone 5 % (mulig hudlege i norge kan få det importert til Norge fra USA), eller så burde du vente til pyrilutamide blir godkjent i Kina om ca 2 år og så få det tilsendt Norge.

Du kan i mellomtiden feks prøve dutasterid krem fra Dr. Mwamba, evt prøv dermaroller eller oral minoxidil .

Mons79

Meldem
Her var det mye nytt.
Dutasterid krem? Det har jeg ikke hørt om.
En type krem du smører på håret?
Etter et gogle søk dukket det opp topical dutasterid.
Dette kunne jeg også prøvd.

Jeg lager selv Finasterid spray og senker dosen oralt.
dutasterid er bedre, men mer bivirkninger, så spray må da være midt i blinken.

Dr. Mwamba holder til i Norge?
dutasterid skrives vel bare ut til prostata problem pasienter her i Norge vel?

Topp