• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Ru58841 i Norge

javell

Nytt Medlem
Hei!

Har brukt Ru58841 nå i nesten et år og har hatt ekstremt bra resultater av det, men begynte å gå tom så jeg bestilte mer fra anagenic.com. Pakken har blitt tatt av tollen og jeg er usikker om den kommer igjennom. Vet at anagenic har en reship/refund policy som jeg har tenkt å bruke. Lurer egentlig på om noen har lang erfaring med å få igjennom RU58841 her i Norge? I og med at jeg har fått så bra resultater med det så har jeg lyst å fortsette på lang sikt, så derfor er jeg interresert å hørre om det er noen andre her som har brukt det på lang sikt og om det har vært vanskelig å få det igjennom eller om de har noen tips?

Baker1986

Meldem
Jeg har brukt det siden 2012, og har aldri mistet en eneste pakke i tollen. Har hatt 2-3 pakker stoppet for kontroll, og fått de igjennom til slutt. Siste bestilling jeg hadde fra anageninc.com ble levert for ca 2 uker siden, og ble ikke stoppet i tollen. De fortalte meg på mail at 95% av alle pakker til Norge / Sverige går igjennom.

Jeg har også ved noen anledninger bestilt til Poste Restante i Servige, og her har jeg fått 1 av 4 pakker stoppet. Her fikk jeg en faktura fra anageninc, som jeg videresendte og fikk klarert pakken.

Har de gitt deg beskjed om at pakken har ulovlig innhold, eller har de bedt om faktura for fortolling?

Alegor

Nytt Medlem
Hei
Hvordan har effekten vært på RU58841?
Har du fått noen bivirkninger?
Hva har dere svart når Tollvesenet har holdt igjen pakken?

mvh Alex G

Dumhet

Nytt Medlem
Hei

mvh Alex G
På reddit er det mange som har fått bivirkninger som vondt bryst, vond hjerte osv. Det er en grunn til at den ikke har blitt godkjent av FDA og ikke klarte å gjøre seg ferdig med 2 trial så jeg hadde ikke tatt sjansen med den.

Oppskriften er egentlig å bruke: Finasteride som bremser opp til 70 prosent av DHT eller DUT som er sterkere medikament, og som bremser 93% av det.
Oral minoxidil 2.5 - 5.0 eller topical minoxidil kombinert med dermaroller.

Baker1986

Meldem
Hei

mvh Alex G
Jeg hadde allerede brukt finasterid i 3 år, men da jeg begynte med RU fikk jeg betydelige fremskritt. Jeg har desverre ikke noe bilder til å dokumentere dette.

På reddit er det mange som har fått bivirkninger som vondt bryst, vond hjerte osv. Det er en grunn til at den ikke har blitt godkjent av FDA og ikke klarte å gjøre seg ferdig med 2 trial så jeg hadde ikke tatt sjansen med den.

Jeg skal ikke påstå at bivirkninger ikke eksisterer, men i løpet av tiden jeg har brukt RU (siden 2012), så har jeg også fulgt med på brukererfaringer, og jeg har ikke den oppfatningen av at det er "mange" som opplever bivirkninger. Når det er sagt, så har jeg lest om tilfeller som sier de opplever tilsvarende bivirkninger som finasteride. Jeg opplever selv glimt av milde smerter i bryst en sjelden gang i blant, og mener at dette er noe som jeg har opplevd sporadisk gjennom hele livet.

Grunnen til at det ikke ble godkjent av FDA, var fordi selskapet som utviklet ble kjøpt opp, og selskapet som stod for oppkjøpet valgte å skrinlegge prosjektet. Her mener jeg også å huske at de fullførte fase 2, men at de aldri kom i gang med fase 3. Det ble heller ikke såvidt jeg husker rapportert om noen bekymringsverdige bivirkninger i løpet av fase 1 eller fase 2.

Oppskriften er egentlig å bruke: Finasteride som bremser opp til 70 prosent av DHT eller DUT som er sterkere medikament, og som bremser 93% av det.
Oral minoxidil 2.5 - 5.0 eller topical minoxidil kombinert med dermaroller.
Fin / Dut reduserer serum DHT nivående med ca 70 / 90 %. Jeg har forstått det som at dette betyr mengder målt i selve blodomløpet. Men det som er mest relevant er DHT nivåer rundt hårsekkene, som ofte omtales som "scalp dht" rundt omkring på forumer. Her reduserer fin til rett i underkant av 40%. Husker ikke helt hvor mye DUT reduserte nivåene til, men mener at det var rett i overkant av 50%.

Når det er sagt, så kommer du langt på vei med den kombinasjonen du foreslår, men personlig ville jeg ikke vært fornøyd med å redusere dht rundt hårsekkene med 40-50 %.

Topp