• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Smile clinic Istanbul

om785

Moderator
Du bør tenke nøye igjennom, det er en "hairmill" og du gambler med donor området ditt og resultat. Legene utfører ikke operasjonene men teknikere. Det er ikke faste teknikere men folk som blir leid inn til ulike dager. Du kan få en erfaren tekniker eller en 18 åring som har lite erfaring. Kvaliteten på disse kan variere. Du bør bruke reddit eller andre internasjonale forumer for mer info. Det har kommet mye negativt om dem i det siste, de slakter donor områder. Men samtidig kan du ha flaks og alt går fint.

Medlems erfaring: https://xn--hrtapsnett-15a.no/diskusjon/threads/smile-hair-clinic-tyrkia-min-erfaring.64583/

Tiktoker "Snusleppa" har også operert der, googler du navnet dukker erfaringen hans og resultatet opp. Han fikk et veldig bra resultat mtp prisen han betalte. Donor området ser ok ut også. Men dessverre får ikke du samme teknikerne som opererte han.

100xp

Meldem
Tror du ikke "snusleppa" ble sponset på noen måte og fikk de beste legene og teknikere til å utføre jobben? hans resultat ble ganske bra men jeg har en bekjent som også dro dit pga at snusleppa reklamerte for det å hans resultat ble ikke bra i det heletatt. det var ikke sånn at det ble litt dårlig heller men det ble veldig dårlig.

om785

Moderator
Tror du ikke "snusleppa" ble sponset på noen måte og fikk de beste legene og teknikere til å utføre jobben? hans resultat ble ganske bra men jeg har en bekjent som også dro dit pga at snusleppa reklamerte for det å hans resultat ble ikke bra i det heletatt. det var ikke sånn at det ble litt dårlig heller men det ble veldig dårlig.
Det stemmer nok det du sier. De leier inn flinke teknikere til kjendiser og influencere. Men om han kontakta dem på forhånd og avtalte det vet jeg ikke. Derfor hairmills ikke er anbefalt

Topp