• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Smile Hair Clinic - Tyrkia - Min Erfaring

haagens

Meldem
Hei!

jeg tenkte jeg skulle dele min «reise» etter hårplantasjon i Tyrkia som ble gjennomført 23.02.2024 ved Smile Hair Clinic. Jeg er 30 år og har gjort research i 5-6 år før jeg tok valget og dro sørover.

Jeg plukket 4150 Grafts. Som dekket vikene mine og litt bakover i hodet.

Operasjonen varte i ca 8 timer, og den gikk veldig fint. Kun bedøvelsen som gjorde vondt.

Jeg betalte 3250 Euro som er steg 2 av 3 av pakkene deres, men om jeg viste det kun var hotellet jeg betalte ekstra for å hadde jeg valgt den billigeste pakken til 2400 Euro.

Fly kommer da i tilegg. Ca 5000 tur retur Oslo - Istandbul.

legger ved bilde fra 10 dager etter, 14 dager etter (fått av alle scabsene) 1 mnd etter. Og rett etter operasjon :)

Og noen før operasjon

still gjerne spørsmål om dere lurer på noe.

Vedlegg

BC

Nytt Medlem
Hvor fornøyd er du med Smile Hair Clinic ?
De 850 euro "ekstra" for pakke 2, var det bare for et mye bedre hotell og hvilket ?
Eller er pakke 1 uten hotell ?

haagens

Meldem
Hvor fornøyd er du med Smile Hair Clinic ?
De 850 euro "ekstra" for pakke 2, var det bare for et mye bedre hotell og hvilket ?
Eller er pakke 1 uten hotell ?
Hei!

Ganske fornøyd. Alt som avtalt.
Ja, jeg fikk noe som kan ligne på resort. Husker ikke navnet på det nå.

pakke 1 er med 4 stjerners hotell.

Solviik93

Meldem
Hei, jeg og en kompis har også landet på Smile clinic for vår HTP. Regner med vi går for Gold package til 2390 euro, ettersom det kun står på hotellet med platinum, og diamond blir litt drøyt dyrt.

Vi reiser rundt okt/nov og jeg vil selv lage et innlegg med før/etter bilder samt resultater fortløpende.

Hvis du har noen tips, råd til to smånervøse karer som skal ut på eventyr, del gjerne :)

PS, håper du legger ut flere bilder av resultatet ditt fremover!

haagens

Meldem
@LeTapzo @Jens86 @Zhivago @BC
@Solviik93
6 MND ETTER OPERASJON!

Jeg kan ikke si annet enn jeg er veldig fornøyd. Og mange nye hår på vei frem som dere kan se i hårlinjen.

Nå skal jeg etter klinkken snart være 50% progress av hva jeg kan forvente. Men jeg er mer enn fornøyd allerede :)

SMILE HAIR CLINIC er absolutt å anbefale!

Nå kan jeg lage hårsveiser som jeg ikke har kunne gjort på 15 år :)

Vedlegg

Sist redigert:

TurboBensin

Nytt Medlem
Sinnsyk bra fremgang, hold oss oppdatert med progresjonen ! Vurderer sterkt HT i kommende året selv, men usikker på om jeg skal velge smile, eller andre alternativer.. Noen som har andre klinikker å anbefale ? Lest litt om at legen har mer og si enn selve klinikken.

Topp