Ja. 1.25 mg om dagen. Ingen bivirkningerDette ser veldig bra ut @haagens
Går du på finasteride i tillegg?
Skal du også på smile?Flott resultat
Jeg drar nedover nå 12. November, operasjon den 13.
Fikk du smertestillende/ beroligende rett før operasjonen? Husker du hva du fikk evt?
Ja, skal på smile clinicSkal du også på smile?
Har du vært eller skal utføre HTP i tyrkia selv?Skal du også på smile?
Har fortsatt ikke bestemt meg , men ser at mange velger Tyrkia , og jungel av tilbydere.Har du vært eller skal utføre HTP i tyrkia selv?
Ja, vært fram og tilbake rundt dette i flere år jeg, og gjort en hel menge research, samt snakket med en bekjent som hadde gjort sin htp på smile, og nå @haagens. Begge virker strålende fornøyd, klinikken har gode omtaler all over, prisen er helt innafor, så da ble det den for min delHar fortsatt ikke bestemt meg , men ser at mange velger Tyrkia , og jungel av tilbydere.
Fikk beroliggende ja. Og fikk smertestillende til etter operasjonenFlott resultat
Jeg drar nedover nå 12. November, operasjon den 13.
Fikk du smertestillende/ beroligende rett før operasjonen? Husker du hva du fikk evt?
Jepp . Har smile, vera og fue capillar på blokkaJa, vært fram og tilbake rundt dette i flere år jeg, og gjort en hel menge research, samt snakket med en bekjent som hadde gjort sin htp på smile, og nå @haagens. Begge virker strålende fornøyd, klinikken har gode omtaler all over, prisen er helt innafor, så da ble det den for min delHåper du finner ut av det.
Fuecapillar er beste alternativet. Dr gur og turan har et godt rykte.Jepp . Har smile, vera og fue capillar på blokka
Jeg valgte gold. Platinum gir samme behandling som gold, bare et dyrere hotell. Diamond får du utført mesteparten av behandlingen av legene selv, men er mye dyrere. Tror OP valgte platinum, men uvitende om at det var kun hotellet som var forskjellenJeg har også bestilt behandling på Smile.
Til dere som skal/har vært der. Hvilken pakke valgte dere? Gold, Platinum eller Diamond?
holy mother!!! kan ikke sammenlignes3 mnd vs 6 mnd!
sinnsyk forskjell![]()
3250 -2400 eur , blir ca 10k NOK i hotell, wowHei!
jeg tenkte jeg skulle dele min «reise» etter hårplantasjon i Tyrkia som ble gjennomført 23.02.2024 ved Smile Hair Clinic. Jeg er 30 år og har gjort research i 5-6 år før jeg tok valget og dro sørover.
Jeg plukket 4150 Grafts. Som dekket vikene mine og litt bakover i hodet.
Operasjonen varte i ca 8 timer, og den gikk veldig fint. Kun bedøvelsen som gjorde vondt.
Jeg betalte 3250 Euro som er steg 2 av 3 av pakkene deres, men om jeg viste det kun var hotellet jeg betalte ekstra for å hadde jeg valgt den billigeste pakken til 2400 Euro.
Fly kommer da i tilegg. Ca 5000 tur retur Oslo - Istandbul.
legger ved bilde fra 10 dager etter, 14 dager etter (fått av alle scabsene) 1 mnd etter. Og rett etter operasjon
Og noen før operasjon
still gjerne spørsmål om dere lurer på noe.
Tenkte jeg også.. så blir helt klart Gold for min del. Drar nedover 12. Nov3250 -2400 eur , blir ca 10k NOK i hotell, wow
ok du har ikke dratt enda, uansett hadde vært extra cool å få det gjort av ekte leger, men så lenge en lege overser og kontrollerer resultatet hadde jeg ikke hatt noe i mot at teknikere gjorde jobbenTenkte jeg også.. så blir helt klart Gold for min del. Drar nedover 12. Nov![]()
Slik tror jeg det er ved samtlige klinikker til priser under 60-80k. Du må ta et drøyt prishopp om du vil ha leger til å utføre hele jobben.ok du har ikke dratt enda, uansett hadde vært extra cool å få det gjort av ekte leger, men så lenge en lege overser og kontrollerer resultatet hadde jeg ikke hatt noe i mot at teknikere gjorde jobben