Hei Jan , har du også tatt Ht på Statera ?Tenker det varierer veldig. Jeg har tatt 4500, og er umulig å se noe, i alle fall for andre. Så har jeg veldig tykt, litt krøllete hår, så det har nok mye å si.
Hei Jan , har du også tatt Ht på Statera ?Tenker det varierer veldig. Jeg har tatt 4500, og er umulig å se noe, i alle fall for andre. Så har jeg veldig tykt, litt krøllete hår, så det har nok mye å si.
Nei på SkandinaviskHei Jan , har du også tatt Ht på Statera ?
Hei, etter 3 måneder nå begynner jeg å se gode antydninger til hvordan det kommer til å bli. Må si jeg er ganske så fornøyd nå. Det er en veldig stor endring fra 2mnd merket.Hei. Er progresjon fortsatt god etter 3 mnd?
Donor området ser helt urørt ut5mnd!
Det går sakte fremover, men også litt bakover. Jeg begynte på minoxidil tabletter i starten av mars, og den siste tiden har sheddingen virkelig slått til. Usikker på om det har jevnet seg ut ennå, men jeg tror det går mot slutten. Jeg har ihvertfall mistet veldig mye hår.
Tanken er å få resept på Finasterid nå snart, og begynne i sommer. Heldigvis har jeg naturlig krøllete hår, da det ikke synes like godt hvor tynt det har blitt.
Donor området går det bra med, klipte meg relativt kort for noen uker siden, og da var det ikke mulig å se at det var gjort noe(tenkte ihvertfall jeg).
Tenkte å legge ved et bilde til sammenlikning sett ovenfra og ned.
Looks nice! Try to drink more water, it will help with your redness a little. But it is not even a must, I see you are doing great!2 months!
Now I think the shedding phase has stopped. At least some new hair has started to grow.
Even though the first hairs will be a bit stiff and frizzy, it's nice to see a change from how it was before I had the procedure.
I'm happy so far, and I look forward to seeing how it goes.
As you may have noticed, the thread has become shorter. I asked the admin to remove some comments on the thread. The reason for this is that I want to go back to the fact that this is about MY experience, and not the views of others. You are welcome to ask questions, but criticism and comments can wait until 12 months have passed.
As of now I'm using minoxidil foam twice a day, but around summer I'm thinking of starting finasteride. It's related to the density on the top of my head.
5mnd!
Det går sakte fremover, men også litt bakover. Jeg begynte på minoxidil tabletter i starten av mars, og den siste tiden har sheddingen virkelig slått til. Usikker på om det har jevnet seg ut ennå, men jeg tror det går mot slutten. Jeg har ihvertfall mistet veldig mye hår.
Tanken er å få resept på Finasterid nå snart, og begynne i sommer. Heldigvis har jeg naturlig krøllete hår, da det ikke synes like godt hvor tynt det har blitt.
Donor området går det bra med, klipte meg relativt kort for noen uker siden, og da var det ikke mulig å se at det var gjort noe(tenkte ihvertfall jeg).
Tenkte å legge ved et bilde til sammenlikning sett ovenfra og ned.