• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Strutseolje

Jens86

Administrator
er det noen som har noen spesielle merker å anbefale? på helsekosten her jeg bor selges ikke strutseolje, så link til nettbutikk hadde vært fint :confused:hy:

Jeg dusjer om mornigen når jeg har brukt det. Mulig jeg bruker litt for mye men føler jeg trenger det for å få det ned i hodebunnen. Håret er klissete / "oljete" når jeg våkner opp :(

Jens86

Administrator
Ok :) Jeg pleier å dusje om kvelden, bruke minoksidil, og så vaske/skylle håret om morgningen. Er interessert i dette da studier viser at det kan gjøre huden tykkere.

Finasteride

Supermoderator
Nei ser heller ikke fordelen helt, men tenker litt som at hvis det er lite jord på plenen så sliter plantene, og hvis det er mye jord trives plantene. Ser endel eldre menn med sikkelig løvemanke og de har veldig tykk hud er min observasjon. Så er kanskje en sammenheng?

Det er sant. Det er uansett viktig at hodebunnen har det bra med tanke på hårvekst.

Bruker den en stund og ser. Men det er uansett bra i ansiktet om det gir tykkere hud.
Grunnen til at du får rynker etc er jo pga huden blir tynnere med årene. Spess på huden under øynene feks.

Siste artikler

Forumstatistikk

Tråder
414
Medlemmer
1.520
Siste medlem
Hormonella
Topp