• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

The Hair Clinic Trondheim

Pehalt

Nytt Medlem
Hei,
Jeg er ny på dette forumet. Jeg har lest en del inne på forumet før jeg ble medlem.

Jeg er i startfasen på å ser på muligheten for å ta hårtransplantasjon. Jeg bor i Trondheim å ser at Trondheim har en klinikk som heter «The Hair Clinic Trondheim som utfører hårtransplantasjon.
Er det noen som har erfaring med denne klinikken?

Grunnen til at jeg vil sjekke ut klinikken i Trondheim er selvfølgelig av praktiske årsaker.
 

Toren

Meldem
Hei,
Jeg er ny på dette forumet. Jeg har lest en del inne på forumet før jeg ble medlem.

Jeg er i startfasen på å ser på muligheten for å ta hårtransplantasjon. Jeg bor i Trondheim å ser at Trondheim har en klinikk som heter «The Hair Clinic Trondheim som utfører hårtransplantasjon.
Er det noen som har erfaring med denne klinikken?

Grunnen til at jeg vil sjekke ut klinikken i Trondheim er selvfølgelig av praktiske årsaker.
Viss du ikke får noe erfaringer med det første, vurder da å ta turen sørover mot sentrale Østlandet. Er større muligheter der. HT er en så viktig ting at man må heller gjerne reise litt, selv om det selvsagt av praktiske årsaker er greit å ta det nærme bosted.
 

Hairoic

Meldem
Jeg har vært på The Hair Clinic.
Jeg skal lage en egen post om det snart, men etter at jeg har vært på 1års kontroll rett etter påske.
Men kan legge ut noen bilder..
IMG_20190419_102631~2.jpg IMG_20190428_113005~2.jpg 00002XTR_00000_BURST20200131153537~2.jpg
1år etter:
IMG_20210329_105941~2.jpg

IMG_20210331_100832.jpg
 

Pehalt

Nytt Medlem
Takk for at du deler. :) Hvor mange hårsekker flyttet du? Vil du anbefale denne klinikken? Jeg må innrømme at jeg kan veldig lite å hva man kan forvente.
 

mbbj

Nytt Medlem
"Vår klinikk benytter de aller mest moderne teknikker, som er skånsomme og uten kirurgi."

Hårtransplantasjon er uten tvil kirurgi, det etterlater arr. I tillegg bruker denne klinikken bilder av modeller som mest sannsynligvis ikke har tatt en hårtransplantasjon. Bare med disse to tingene er det all grunn til å holde seg langt unna denne klinikken.
 

Toren

Meldem
"Vår klinikk benytter de aller mest moderne teknikker, som er skånsomme og uten kirurgi."

Hårtransplantasjon er uten tvil kirurgi, det etterlater arr. I tillegg bruker denne klinikken bilder av modeller som mest sannsynligvis ikke har tatt en hårtransplantasjon. Bare med disse to tingene er det all grunn til å holde seg langt unna denne klinikken.
Hårtransplantasjon er definitivt kirurgi og ja, det etterlater bittesmå arr i donorområdet.
Gå for en seriøs aktør når du skal foreta noe så viktig som en hårtransplantasjon. Du får ikke lett gjort det om igjen. Å reise litt er en liten pris å betale, selv reiste jeg rundt 100 mil tur retur her i SørNorge, og jeg gjør det glatt igjen så fornøyd som jeg har blitt.
 

Topp