• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Trenger produkttestere

Jens86

Administrator
Hei,

Vi trenger produkttestere til et par produkter vi vurderer å selge. Vi sender produktet kostnadsfritt så skriver du din tilbakemelding til meg. Målet på sikt er å kunne ha en enkel webshop med få, men gode produkter, som vi kan selge billigere her enn de stive prisene man finner på apotek og hos frisører.

Det dreier seg foreløpig om 2 produkter, forhåpentligvis flere etterhvert.

Sjampo
Sjampo med marokkansk arganolje som er fri for parabener og silikon. Ingen "kur" mot hårtap, men ment som en sjampo man kan bruke til daglig sammen med minoksidil. Araganolje er også veldig bra for håret.

Hårfibre (som Toppik)
Dette er vegetabilske hårfibre, ikke animalske. 18 forskjellige fargenyanser. Ønsker helst at du har prøvd Toppik før slik at du kan sammenlikne.

Skriv i denne tråden om du ønsker gratis prøver mot å gi din tilbakemelding. Kom også gjerne med forslag til andre produkter.

• gms

Nytt Medlem
    Jeg er interessert i å prøve sjampoen. Bruker ketoconazole 2 ganger i uken, men har ingen fast sjampo jeg bruker ellers, tar bare den dama har i dusjen.

Jens86

Administrator
    Hårfibre er på vei fra produsent. Sjampo tar litt lengre tid. Takk for interesse så langt, trenger fortsatt flere testere!

kickass

Meldem
    Forslag til produkt som burde selges, sortert etter hva jeg mener er viktig å bruke.
    1. castor oil. Dette er rimelig. Oral castor er det produktet som har hatt mest effekt på meg, og jeg tror mange kunne hatt en positiv effekt av det. Det må være cold pressed, og ikke black castor oil.
    2. lithium chloride spesielt bra for de som bruker dermaroller, eller derminator. Jeg kan ikke forstå at folk wounder uten.
    3. rimelig stemoxydine.
    4. DMSO. Er en veldig effektiv solvent. Kan få det meste gjennom huden.
    5. etanol til de som trenger noe å blande med.

Topp