• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Trinov

Jens86

Administrator
Jeg har ikke klart å holde meg så oppdatert de siste årene pga. mye jobb, men jeg har sett at mange skriver om Trinov.

Hvem her inne bruker det? @Tavarepåhåret har du testet det?

Kan det brukes sammen med minoksidil? Jeg er ikke interessert i å slutte med minoksidil, men jeg bruker det bare en gang i døgnet.

Finnes det noen linker til noen "must reads" om Trinov?

Jeg har ikke klart å holde meg så oppdatert de siste årene pga. mye jobb, men jeg har sett at mange skriver om Trinov.

Hvem her inne bruker det? @Tavarepåhåret har du testet det?

Kan det brukes sammen med minoksidil? Jeg er ikke interessert i å slutte med minoksidil, men jeg bruker det bare en gang i døgnet.

Finnes det noen linker til noen "must reads" om Trinov?
Jeg bruker det. Jeg er ingen god kandidat til å avgjøre hvor effektivt Trinov er på grunn av at jeg bruker flere produkter. Men jeg kommer til å prøve å kutte ut finasteride og minoksidil etterhvert. Målet er å bruke kun Trinov og dermaroller så lenge Trinov gjør jobben. Du kan godt kombinere minoksidil og Trinov.

Jens86

Administrator
Jeg bruker det. Jeg er ingen god kandidat til å avgjøre hvor effektivt Trinov er på grunn av at jeg bruker flere produkter. Men jeg kommer til å prøve å kutte ut finasteride og minoksidil etterhvert. Målet er å bruke kun Trinov og dermaroller så lenge Trinov gjør jobben. Du kan godt kombinere minoksidil og Trinov.
Hvor kjøper du det fra?

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
411
Medlemmer
1.561
Siste medlem
Tom91
Topp