• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Trinov

Jens86

Administrator
Jeg har ikke klart å holde meg så oppdatert de siste årene pga. mye jobb, men jeg har sett at mange skriver om Trinov.

Hvem her inne bruker det? @Tavarepåhåret har du testet det?

Kan det brukes sammen med minoksidil ? Jeg er ikke interessert i å slutte med minoksidil, men jeg bruker det bare en gang i døgnet.

Finnes det noen linker til noen "must reads" om Trinov?
 

Tavarepåhåret

Aktivt Medlem
Jeg har ikke klart å holde meg så oppdatert de siste årene pga. mye jobb, men jeg har sett at mange skriver om Trinov.

Hvem her inne bruker det? @Tavarepåhåret har du testet det?

Kan det brukes sammen med minoksidil? Jeg er ikke interessert i å slutte med minoksidil, men jeg bruker det bare en gang i døgnet.

Finnes det noen linker til noen "must reads" om Trinov?
Jeg bruker det. Jeg er ingen god kandidat til å avgjøre hvor effektivt Trinov er på grunn av at jeg bruker flere produkter. Men jeg kommer til å prøve å kutte ut finasteride og minoksidil etterhvert. Målet er å bruke kun Trinov og dermaroller så lenge Trinov gjør jobben. Du kan godt kombinere minoksidil og Trinov.
 

Jens86

Administrator
Jeg bruker det. Jeg er ingen god kandidat til å avgjøre hvor effektivt Trinov er på grunn av at jeg bruker flere produkter. Men jeg kommer til å prøve å kutte ut finasteride og minoksidil etterhvert. Målet er å bruke kun Trinov og dermaroller så lenge Trinov gjør jobben. Du kan godt kombinere minoksidil og Trinov.
Hvor kjøper du det fra?
 

Topp