• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å se artiklene våre, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Valg av HT klinikk om kvalitet over pris

Nysgjerrig

Nytt Medlem
Litt sånn "blunt" - om man er mest opptatt av kvalitet over beleilighet og kostnad - hvor drar man?

Vil jo tenke dette er big biz i Hollywood, går Los Angeles for å være number 1?
Rooney og Hushovd er vel gode resultater, London?
Snapper opp Belgia også flere steder?

Litt liten tid til å gjøre omfattende research for egen del, og i den grad det er mulig å si noen klinikker er opplagt blant de beste, så bra dra dit og kjøre på ved mulig tidsslot. Stor respekt for alle som deler på dette forum som gjør at jeg selv tenker i de baner. Veldig nyttig.

Vil dog sikkert ta noe tid før jeg får kommet så langt. Er det dumt å begynne på Minox foam og så vende seg til det hele, og så må man vel være "off" minox mens hodebunn er litt sår når man får kommet seg til en HT konsultasjon og utførelse? Før videre på evt både fin/minox

Jens86

Administrator
Er det dumt å begynne på Minox foam og så vende seg til det hele, og så må man vel være "off" minox mens hodebunn er litt sår når man får kommet seg til en HT konsultasjon og utførelse?
Tja, om det ikke er så lenge til du skal ta HT tror jeg ikke det er noe vits med minox.

Angående de andre spørsmålene dine så vet jeg ikke, jeg tør ikke anbefale noen klinikker da jeg ikke har prøvd noen selv.

tee999

Nytt Medlem
Litt sånn "blunt" - om man er mest opptatt av kvalitet over beleilighet og kostnad - hvor drar man?

Vil jo tenke dette er big biz i Hollywood, går Los Angeles for å være number 1?
Rooney og Hushovd er vel gode resultater, London?
Snapper opp Belgia også flere steder?

Litt liten tid til å gjøre omfattende research for egen del, og i den grad det er mulig å si noen klinikker er opplagt blant de beste, så bra dra dit og kjøre på ved mulig tidsslot. Stor respekt for alle som deler på dette forum som gjør at jeg selv tenker i de baner. Veldig nyttig.

Vil dog sikkert ta noe tid før jeg får kommet så langt. Er det dumt å begynne på Minox foam og så vende seg til det hele, og så må man vel være "off" minox mens hodebunn er litt sår når man får kommet seg til en HT konsultasjon og utførelse? Før videre på evt både fin/minox
Tror neppe foam eller piller er nyttig hvis du uansett skal gjøre en HT.

Disse er vel mer for å prøve å "få i gang" hårvekst som et alternativ til transplantasjon.

Jeg ville være overrasket om ikke det finnes noen veldig gode steder i London. Byen har jo godt tilfang av kjøpekraftige folk både i landet, og fra hele Europa++

Men ellers finner du vel også en del gode pekere mot leger i Belgia her i forumet, så hvis jeg var deg ville jeg kikket nærmere på de navnene også.

Lykke til!

Finasteride

Supermoderator
@tee999 : Det du sier gjelder en NW6-7. Om man f.eks. er NW4 kan det være lurt å bruke finasterid for å beholde resten av håret når før man tar en HT. Så slipper man å miste mer hår og få behov for flere transplantasjoner når man kanskje ikke har nok donor hår til å dekke hele hodet.

Nye svar

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
421
Medlemmer
1.580
Siste medlem
johndoe95
Topp