• Velkommen!

Hei og velkommen til Hårtapsnett.no - Norges største forum for alle som lider av hårtap. Her diskuteres legemidler, hårtransplantasjoner og andre behandlingsformer.

Hvis dette er ditt første besøk, anbefaler vi deg å sjekke ut denne siden med anbefalt lesning, der finner du mye nytting.

Ikke-registrerte brukere har begrensede muligheter, men kan lese og opprette innlegg. Innleggene må godkjennes først. Registrer deg i dag for å få tilgang til lukkede forumgrupper, og for å se bilder i full oppløsning.

Vi tar personvern på alvor. Du kan være 100% anonym, og når som helst endre/slette dine innlegg.

Bilder voltaren suksess

DGB

Moderator
Mine resultater med voltaren etter ca 1,5 måneder. Mange fra det tyske forumet har hatt positive resultater med dette også.

Jeg vurderer om å prøve dette med dermaroller.

Vedlegg

• DGB

Moderator
    Nei jeg har ingen bilder før jeg startet, strekene er områder jeg hadde tidlige hår fra. Alt annet i vikene er fra voltaren.

DGB

Moderator
    startet med finasteride for noen uker siden.

Minoxidil fast siden april

fungoral 2x i uken.

Jeg har stor tro på løsning nå, etter undersøkelsen med dermarolleren tror jeg vi vil få mer effekt av alle midler hvis vi bruker det.

kongenavtys

Meldem
    Jeg bare lurer; er det vanlig Voltaren-gel man kjøper på apoteket?

Trodde det kun hadde smertelindrende effekt.

Kult at du har fått resultater btw! :)

Jens86

Administrator
    Du kan bruke det der du vil @kongenavtys . Det virker anti-inflammatorisk, det er derfor folk mener det virker mot hårtap. Dog lite litteratur som backer opp dette.

DGB

Moderator
    Finasteride skrev:
    Du angriper hårtapet aggresivt, så jeg håper du lykkes. Det ser slik ut på bildet.

Tusen takk , jeg håper virkelig vi alle gjør det. Dette er en "sykdom" som ingen bør få. Det er lite vi kan håpe fra medisin industrien, VI er de som må nok gjøre mest her. Jeg hater at de lar oss lide av hårtap, hadde det vært kvinner er jeg veldig sikker på at de hadde funnet en kur får det, ikke for å være sexist. Men jeg tror siden kvinner er mer "opptatt" av utseende og det virker også som utseende har veldig stor betydning for kvinner selve tilværelse i dagens samfunn. PGA det selger skjønnhets-produkter som flesk for dem.

Siden siden AGA produkter selger godt, så har de endelig forstått at de fleste menn ønsker ikke å være skallet. Og pga det begynt å søke mer effektive medisiner.

kongenavtys husk å bruke minoxidil ved siden av for øke pge nivået for hårvekst.

Jeg har bestemt for prøve dette med dermaroller, noen som anbefaler en god dermaroller?

DGB

Moderator
    Finasteride skrev:
    @DGB hvordan går det med voltarolen, fått noe mer hår?

Ja, det vil jeg mene. Jeg tok en liten pause fra dette, og jeg bruker den ikke så mye som før. Men vellus hårene er sterkere. Har ikke brukt minoxidil på en stund.

Jeg har bestilt dermaroller og skal prøve det med Minox+voltaren.

Finasteride

Supermoderator
    Nice :p Vurderer å kjøpe dermaroller selv, men vi får se hva slags suksess folk har med det. Er jo sykt viktig å desinfisere den hver gang har jeg hørt.

Nye tråder

Forumstatistikk

Tråder
    472
    Medlemmer
    1.625
    Siste medlem
    Fiffi
    Topp