Dra til en hudlege, de fleste samarbeider med FURST laboratorium uansett, så prisene for ulike prøver er ikke høye som før og dem vet hvilke tester+ undersøkelser som er nødvendig. Har fastlegen undersøkt hodebunnen din?Fastlegen min vet absolutt intet om hårtap. Så blir nok å trenge en mer spesifikk bestilling enn diverse vitaminer og hormoner![]()
tror folk må ha en meget dårlig diett hvis hårtapet skyldes vitaminer? , hårtap skyldes minaturisering forårsaket av DHT , men det finnes nok slike tilfeller ogsåFastlegen min vet absolutt intet om hårtap. Så blir nok å trenge en mer spesifikk bestilling enn diverse vitaminer og hormoner![]()
Stemmer, men vet at enkelte med jernmangel opplever hårtap, tenker det skader ikke å sjekke slik at alt blir utelukket.tror folk må ha en meget dårlig diett hvis hårtapet skyldes vitaminer? , hårtap skyldes minaturisering forårsaket av DHT , men det finnes nok slike tilfeller også
ja, jeg forenklet nok litt vel mye her, du kan selvfølgelig oppleve hårtap hvis du bruker et middel som gjør alle dine hår kom på samme tid, hårets telogene fase varer jo et spesifikt tidsrom, og du vil miste mange hår før de nye kommer , tror dette kalles synkron shedding , eller noe sånt. Du kan oppleve shedding både ved Minodixil og FinasteridStemmer, men vet at enkelte med jernmangel opplever hårtap, tenker det skader ikke å sjekke slik at alt blir utelukket.
Fungerer jo... Har "kjempet" i 12 år og har fortsatt en del hår på hodet. Men ønsker jo å optimalisere innsatsen, og forsøker å holde meg up to date på hva som skjer i hårverden.Du har dessverre dårlige hårgener. Om du har brukt alt det der ville jeg bare gitt opp om det ikke fungerer!
Enig! Jern er jo en enkel og billig test å ta.Stemmer, men vet at enkelte med jernmangel opplever hårtap, tenker det skader ikke å sjekke slik at alt blir utelukket.