Vi setter pris på tilbakemeldingene som er delt om opplevelser med vår klinikk i Bergen. Selv om alle dessverre er anonyme, så tar alle tilbakemeldinger på alvor og streber etter å kontinuerlig forbedre våre tjenester. Vi beklager for eventuelle negative opplevelser du har hatt og forsikrer deg om at vi er forpliktet til å adressere alle bekymringer. Når det gjelder bekymringer om våre prosedyrer og resultater, vil vi forsikre deg om at pasienttilfredshet og sikkerhet er våre øverste prioriteter. og vi er nylig godkjent av Statsforvalteren for innføre nye strenge tiltak. Få klinikker i Norge har gjennomgått så omfattende kontroller som vi har hatt. Vi gjennomgår og forbedrer stadig våre teknikker for å sikre de beste mulige resultatene for våre pasienter. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor og bruker det som en mulighet til å lære og forbedre oss. Det er viktig å merke seg at våre ansatte er høyt kvalifiserte fagpersoner som er dedikert til å gi førsteklasses omsorg til alle våre pasienter. Vi jobber i team og vi er alltid åpne for å drøfte eventuelle problemer eller bekymringer direkte med våre pasienter for å finne en tilfredsstillende løsning. Hvis du har noen spesifikke bekymringer eller ønsker å diskutere din opplevelse ytterligere, nøl ikke med å ta kontakt med oss. Fra og med september 2024 så hadde vi en omfattende inspeksjon på klinikken vår da en av våre pasienter fikk nekrose. Selv om vi ble frikjent fra å ha gjort noe galt ble klinikken bokstavlig talt tatt fra hverandre og satt sammen igjen. Vi har satt kvalitet i alle ledd i førersetet og måtte derfor la flesteparten av våre ansatte gå som bidro med selve transplantasjonsarbeidet. Selv om ingen av våre ansatte har utøvd avvikende arbeid, så har vi innført obligatorisk høyere utdanning med mastergrad til alle som har ansvar for selve transplantasjonen. Dette gjorde utslag i full utskifting av medisinsk personale inkludert ansvarlig lege som ikke hadde kvalifikasjonene. Fylkeslegen har gitt oss tommelen opp nå, og vi er vel i dag den hårklinikken med kanskje de strengeste tiltak på alle nivå. Noe som dessverre har gått ut over prisen som har økt, men vi håper på at våre kunder verdsetter kvalitet foran pris. Om noen ønsker kopi av alle de nye protokollene så er det bare å sende meg en melding så deler jeg gjerne individuelt ut med forklaringer i detaljer. Det er offentlig gjengitt i Bergen Tidende sin oppfølgings artikkel som var veldig positiv. Om meg selv så er jeg om 16 måneder utdannet lege med dobbel master i også estetisk medisin. Vi verdsetter uansett alle tilbakemeldinger og er forpliktet og lovpålagt til å jobbe mot en positiv utgang for alle våre pasienter. Takk for at du delte dine tanker og bekymringer med oss. Hilsen John Storlid, Hårklinikken i Bergen