• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Hur ofta fungoral?

Hur ofta använder ni fungoral schampo? Står 2 ggr i veckan men kanske man får bättre effekt med minox om man vaskar håret med det oftare!

Har inga bivirkningar av varken, Minox, Fung eller Stemoxydin.

Finasteride

Supermoderator
Fungoral er vel egentlig noe av det jeg ikke kan påstå å hatt noen effekt som helst. Men det er nå en av de 3 store da, så bare å kjøre på. Selv har jeg brukt det periodvis, altså hver dag i ukesvis og noen ganger 2 ganger i uken og andre ganger droppet det helt. Har aldri fått bivirkninger av det. Har til og med gått en hel dag med Fungoral i håret uten bivirkninger. Bare å bruke det så ofte du vil tror jeg.

Jstava

Nytt Medlem
Norn så har en link til en go kjøper på ebay angående produkte nizoral??? Linken virker ikke lenger på anbefalte produkter

Jens86

Administrator
Hei, du får kjøpt det på apotek (er ikke så mye å spare på akkurat dette på ebay), men takk for at du sier i fra! Søker du på ketokonazole 2% på ebay bør du få opp masse hits :)

HårKoden

Meldem
Bor du på Østlandet får du kjøpt fungoral 120 ml til ca 100 kr i sverige. I norge koster den samme flasken 240 kr ca. Så kjekt å ta med seg en flaske eller to når dere tilfeldigvis er i sverige for å kjøpe billig bacon.

Topp