• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Introduksjon: Mann (43) Oslo

Propsman

Nytt Medlem
Jeg er helt ny her og er i startafasen med å finne ut av om hårtransplantasjon er noe for meg og i så fall hvor jeg skal gjøre det.
Jeg er en mann på 43 år som lenge har hatt tykt og fyldig hår til jeg var ca 35. Så begynte det å tynne seg ut i kronen samt at vikene trakk seg oppover. Rent utseendemessig så ser jeg yngre ut enn det jeg er så det at håret forsvinner gjør derfor ekstra vondt å takle. Det tynnes nå ut også i front og jeg ønsker å komme dette litt i forkjøpet.
Jeg har hørt om transplantasjoner utført i Tyrkia og jeg er nysgjerrig på å finne ut mer om det. Jeg ser prisene i Norge er skyhøye og svært sprikende noe som gjør meg skeptisk til teknikker og kvalitet. Med priser på 60k - 150k ser jeg raskt at det for meg ikke er verdt det. Men med prisene jeg ser i f.eks Tyrkia hvor det varierer mellom 1500€ - 3000€ er jeg langt mer villig til å få der gjennomført dersom opplevelsene hos tidligere pasienter og resultatene er gode.

Hei Propsman
Vi har en avtale med en klinikk i Istanbul og kan klart anbefale det. Jeg skal til Istanbul igjen i 03.03.2023 til ferie og noen samtaler med leger. Du kan evt reise med om du ikke vil reise alene, hjelper deg om du trenger det. Vi har en kampanje i øyeblikket til 16000kr. som inkludere Hårtransplantasjon, hotell og transport

Behandlingsreise.no & Seldaesthetic.no

Propsman

Nytt Medlem
Hei og takk for svar!

Nå har jeg faktisk bestilt HT hos Erdem Clinic og reiser i februar med en venn som skal gjennomgå samme behandling :)

Topp