• Velkommen!

    Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

    Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Masterklinikken

Bat78

Nytt Medlem
Hei :)
Har noen hørt om eller brukt Masterklinikken i Oslo?

Prøvde å søke opp legen der, Dr. Kosmidis. Finner ingenting på nettet..

Mvh
 
M

Mr.Lotion

Hei

Masterklinikken er nylig startet av en tidligere ansatt hos Poseidon-klinikken. Sten Thure heter han. Det er han som tok imot de som kom til konsultasjon. Legen som utfører transplantasjonene er også tidligere ansatt hos Poseidon. Han har utført transplantasjoner i 8 år. 3 år i utlandet og 5 år i norge. Hadde ikke vært redd for å kontakte den klinikken der. De startet opp nå i oktober.

Mvh

Mr.Lotion
 
M

Mr. Lotion

Ja, grunnen til at han gikk ut var fordi han ikke kunne stå inne for hydracell, eller new cell "vaksinen". Det var en konflikt der. Han mente at det var lureri og ville ikke representere noe han ikke kunne stå inne for. Det som er litt dumt er at Poseidon-klinikken i utgangspunktet er en bra klinikk. Men de skyter seg selv i foten ved å "lyve".
 

Jens86

Administrator
Ja, grunnen til at han gikk ut var fordi han ikke kunne stå inne for hydracell, eller new cell "vaksinen". Det var en konflikt der. Han mente at det var lureri og ville ikke representere noe han ikke kunne stå inne for. Det som er litt dumt er at Poseidon-klinikken i utgangspunktet er en bra klinikk. Men de skyter seg selv i foten ved å "lyve".
Takk for info. Hvordan har du all denne informasjonen? Bra av Thure hvis det stemmer (y)
 
M

Mr. Lotion

Hei, jeg har egentlig laget en tråd og fortalt om min erfaring (ihvertfall delvis). Under "hårtransplatasjon- erfaringer". Tror overskriften var min erfaring med Poseidon-klinikken.
 
M

Mr. Lotion

Hair Nowhere: Hvis du det er erfaringene rundt selve behandlingen du tenkte på, så kan jeg alltids skrive litt om det også.
 
Ø

Økonom

Masterklinikken kan se ut til å ha store økonomiske problemer, så ville ikke stolt på dem. Et så ungt firma med så mye inkasso hadde ikke jeg stolt på
 
M

mr.robot

Ja, grunnen til at han gikk ut var fordi han ikke kunne stå inne for hydracell, eller new cell "vaksinen". Det var en konflikt der. Han mente at det var lureri og ville ikke representere noe han ikke kunne stå inne for. Det som er litt dumt er at Poseidon-klinikken i utgangspunktet er en bra klinikk. Men de skyter seg selv i foten ved å "lyve".
Etter det jeg har hørt, var grunnen for at han gikk ut, som det også står på nettsiden til Masterklinikken. for å starte egen klinikk. Som jeg forstod etter tidligere reklame fra Poseidon klinikken, var han meget fornøyd med hydracell vaksinen. i hverftall om mann skal tro på bildene tatt før og etter, samt uttalelsen hans. begynner å miste litt troen på han.
 

Jens86

Administrator
FYI: de to siste innleggene i denne tråden er postet fra samme IP, så det er naturlig å tro det er samme bruker.

Edit: fjernet bilde som viser samme ip etter oppfordring fra @Finasteride :)
 
Sist redigert:

Finasteride

Supermoderator
@Jens86, begge er gjest så er vel ikke uvanlig at man bruker litt forskjellige navn som gjest. Vi trenger vel ikke offentliggjøre IP-er, med tanke på alt man faktisk kan gjøre med en slik?

At de 2 innleggene var fra samme person så man litt mellom linjene.
 
K

Klinikker

Hei, jeg jobber på Poseidon klinikken og jobbet her da Sten Thure sluttet. Da han sluttet her var det fordi han skulle starte konkurrerende bedrift. Han begrunnet ikke sin oppsigelse med at det hadde noe med NewCell å gjøre. Sten Thure hadde sagt opp sin stilling lenge før Poseidon klinikken begynte med NewCell.
 

Jens86

Administrator
Masterklinikken kan se ut til å ha store økonomiske problemer, så ville ikke stolt på dem. Et så ungt firma med så mye inkasso hadde ikke jeg stolt på
Etter det jeg har hørt, var grunnen for at han gikk ut, som det også står på nettsiden til Masterklinikken. for å starte egen klinikk. Som jeg forstod etter tidligere reklame fra Poseidon klinikken, var han meget fornøyd med hydracell vaksinen. i hverftall om mann skal tro på bildene tatt før og etter, samt uttalelsen hans. begynner å miste litt troen på han.
Hei, jeg jobber på Poseidon klinikken og jobbet her da Sten Thure sluttet. Da han sluttet her var det fordi han skulle starte konkurrerende bedrift. Han begrunnet ikke sin oppsigelse med at det hadde noe med NewCell å gjøre. Sten Thure hadde sagt opp sin stilling lenge før Poseidon klinikken begynte med NewCell.
FYI: Alle disse tre innleggene (med forskjellige "gjestenavn") er postet fra samme IP.
 

Topp