• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Jens86

Administrator
Recrea Forte (minoksidil) er et av de mest effektive reseptfrie legemidlene mot hårtap som finnes på markedet i dag.

Dette preparatet, som påføres direkte på hodebunnen, viser positive resultater hos opptil 80% av brukerne ved å bremse hårtap og stimulere ny hårvekst.

I denne omfattende guiden går vi gjennom alt du trenger å vite om Recrea Forte, med særlig fokus på forskningsresultater og dokumenterte effekter.

Innholdsfortegnelse

Forstå virkningsmekanismenHva er Recrea Forte?Den historiske...

[url=https://xn--hrtapsnett-15a.no/recrea-forte/]Fortsett å lese...

Sist redigert:

Baggins

Nytt Medlem
Det sies at recrea forte skal påføres 2 ganger daglig. Kan dette eventuelt reduseres til 1 gang daglig etter 3 mnder?
Jeg brukte Recrea Forte kun morgen i et drøyt års tid, fungerte bra. En annen fordel er at man ikke fikk bivirkning av at man gnir stoffet inn i puta om kvelden og risikerer forsterket hårvekst på øreflipper og annet som får kontakt med stoffet.

Måtte dessverre slutte med midlet da hodebunnen ble for irritert, også med en dose om dagen.

A

Azad

Hei. Er en gutt på 17 og et halvt år her. må først og fremst skrive. dette er en veldig ryddig og fin artikkel tusen takk, jeg har ikke merket noe hårtap men har mistet hår på en av vikene mine. vill ikke si den er veldig stor men den er synlig i hvert fall da jeg har kort hår og jeg liker å holde det kort. Kan jeg bruke minoxiodil da. Om jeg får tilbake håret på den viken. Kan jeg stoppe å bruke produktet eller er dette en langtidskontrakt på hele livet som jeg signer up til da jeg først begynner på det?.

A

Anni

Hei! Jeg har vært igjennom cellegiftbehandling og 6 måneder etter er enda håret veldig tynt på toppen. Kan dette hjelpe? Eller er det skadelig?

K

Kåre med Håre

Hei! Vurderer å starte med Recrea Forte, men har en mistanke om at jeg sliter med tørr hodebunn i utgangspunktet. Bør jeg da vente til jeg har fått sjekket det opp før jeg tester produktet?

T

TomTTT

Jeg brukte Recrea Forte kun morgen i et drøyt års tid, fungerte bra. En annen fordel er at man ikke fikk bivirkning av at man gnir stoffet inn i puta om kvelden og risikerer forsterket hårvekst på øreflipper og annet som får kontakt med stoffet.

Måtte dessverre slutte med midlet da hodebunnen ble for irritert, også med en dose om dagen.
Hva skjedde da du sluttet med Recrea Forte? Begynte du å miste mer hår da? Har lest at det kan skje... Jeg har brukt Recrea Forte i ca. 1 år nå morgen og kveld og det klør som bare det i hodebunnen, men jeg er redd for å slutte med produktet fordi jeg er redd for at jeg da skal miste veldig mye hår. Er det flere her som har erfaringer ved å slutte med å bruke Recrea Forte?

T

TomTTT

Jeg har brukt Recrea Forte morgen og kveld i 1år nå og det klør endel i hodebunnen. Jeg kan ikke se at det er kommet ny hårvekst, så jeg vurderer å slutte, men har hørt at man da kan miste mye hår om man slutter med Recrea Forte. Er det noen av dere som har noe erfaring med å slutte med Recrea Forte? Eller hva man kan gjøre for at det skal slutte å klø?

Topp