• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

Recrea forte

Jens86

Administrator
Hehe, jeg har gått i samme felle med minox. Nemlig det å stoppe behandling. Akkurat nå shedder jeg fortsatt masse etter slapt bruk i sommerferien.... At jeg aldri lærer! o_O:wtf:

Mann25

Nytt Medlem
Hehe, hadde jeg bare opprettholdt så hadde nok det vært mye bedre nå :) men merker det mest i front av hodet. Fins det egentlig noe som hjelper helt fremme i luggen/ vikene? Registrerer små korte hår på som plutselig dukker opp på ett blankt område av en eller annen grunn :p har lyst å prøve alt fra volum produkter til dermaroll, men blir litt dyrt for en fattig student som er desperat etter å få den fyldige manken tilbake!

Er også redd hårtapet mitt er et resultat av x antall bleikt/striping/ og farging av hår gjennom årene :( skulle hørt på ham far som sa eg kom til å ende opp skallet pga av all misbruk av håret :(

Jens86

Administrator
Volumpulver får du billig - se nederst på "Anbefalte produkter". Gratis frakt og 50% rabatt.

Hehe, ja men nå er det sånn, så da får du bare gjøre det beste ut av det.

Topp