• Velkommen!

Hårtapsnett er en nettside laget for å spre informasjon om hårtap, hårtransplantasjon og behandlinger av hårtap.

Still spørsmål i forumet og bruk artiklene våre for å finne svar på det du lurer på om hårtap!

RU58841

Hei

Til dere som har tilgang til RU, hvordan er det å bestille fra nettsider? Har letet over alt men finner det bare på nettsider som Actifolic, Anagenic, Amazon osv. Vil ferdig blandet virke mindre shady kontra pulver? Hva er sjansen for at det blir stoppet i tollen evt politisak? Vis dere har andre nettsider så er jeg åpent for å sjekke de ut også.

Har gått på finasterid nå i nesten 11 måneder og fortsatt så mister jeg hår og har faktisk fått fin sides noe som er helt jævlig. Fant posts på dette forumet angående RU rundt 2020 men ingen nye i 2024/2025.

Takk for svar^^

Aldarico

Meldem
Jeg er en av de som til nå har ungått finasterid. Kan jeg spørre hva bivirkninger du fikk?

Ellers vil jeg følge denne tråden spent med tanke på noen positive anekdoter jeg har hørt om RU58841. Av samme katerogi av nye potensielt bedre produkter en finasterid med mindre bivirkninger er og pyrilutamide et spennende alternativ man ikke vet så mye om enda.

bingo

Nytt Medlem
Humør svingninger, lav libido og til tider ingen, sliten osv.
Jeg har ingen erfaring med finasteride, men har erfaring med å komme seg opp fra å være sliten, ha lav libido og være utbrent. Ett tips fra meg; ta å hiv innpå med mat som er rik på nitrat. (Rødbeter, spinat, reddik og brennesle). Det åpner opp blodårene, og du vil se en bedre glød i huden (og i nedre etasje). Ta noen kapsler med L-Arginine og L-Citrulline for å ytterligere booste denne effekten. Husk, nikotin vil ødelegge denne effekten... kutt ut snus og røyk med en gang. Vær forsiktig med mye Arginine og Citrulline hvis du har lavt blodtrykk. Ta så å hiv innpå med Maca Root og Horny Goat Weed for å skyte libidoen ytterligere oppover. Dette bør holde for de aller fleste, men hvis du vil booste libidoen ytterligere kan du hive innpå en kapsel med Muira Puama. Som en bonus kan du ta sunflower lecithin for å øke sperm volumet hvis målet er å grise ut madamen.

Piten8

Nytt Medlem
Jeg har gått på finasterid 1,25 mg hver dag i 2 mnd nå og har sluttet med dette siden nedsatt libido.
Går nå på 1,25mg oral minodixil hver dag og vurdere og begynne på RU58841 da det blokkere DHT med mye mindre risiko for å få nedsatt libido enn finasterid. Ser de selger det fra sverige, noen som har kjøpt fra linken under og har noe erfaring fra den siden?

MrT

Nytt Medlem
Kjøper ferdigblanet RU58841 fra minoxidilmax i USA. Påfører 1 gang daglig. Brukt det i snart ett år nå i tillegg til Finasteride og nå i det siste dutasteride. 0 bivirkninger, grei libido, ikke dødd av hjertefeil enda osv.

Kjøper ferdigblanet RU58841 fra minoxidilmax i USA. Påfører 1 gang daglig. Brukt det i snart ett år nå i tillegg til Finasteride og nå i det siste dutasteride. 0 bivirkninger, grei libido, ikke dødd av hjertefeil enda osv.
Fikk du dustasterid av legen? Eller kjøpt av UGL?

Aldarico

Meldem
Hei

Til dere som har tilgang til RU, hvordan er det å bestille fra nettsider? Har letet over alt men finner det bare på nettsider som Actifolic, Anagenic, Amazon osv. Vil ferdig blandet virke mindre shady kontra pulver? Hva er sjansen for at det blir stoppet i tollen evt politisak? Vis dere har andre nettsider så er jeg åpent for å sjekke de ut også.

Har gått på finasterid nå i nesten 11 måneder og fortsatt så mister jeg hår og har faktisk fått fin sides noe som er helt jævlig. Fant posts på dette forumet angående RU rundt 2020 men ingen nye i 2024/2025.

Takk for svar^^

Hvordan går det med det TS? Er du fortsatt på finasterid med samme bivirkninger?

T

Trt

Har aldri hatt noe problem med å få inn RU men siste gang så ble den sendt tilbake er vel uflaks denne gangen. Det funker sinnsykt bra med minoxodile + microneedling

Aldarico

Meldem
Har aldri hatt noe problem med å få inn RU men siste gang så ble den sendt tilbake er vel uflaks denne gangen. Det funker sinnsykt bra med minoxodile + microneedling

Spørsmål.....Har du fått noen bivirkninger med RU?Jeg må si det for min del til dels frister mer en finasterid. Og har du tips til hvor jeg kan bestille det fra?

Topp